بیسان بلاگ ها بلاگ های فرانسه بلاگ های پاریس گالری لافایت Galeries Lafayette
ترکیش ایرلاین 10 شب و 11 روز

تور فرانسه + هلند + آلمان

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1402/10/25

پاریس

پرواز برگشت 1402/11/05
2490 یورو + هزینه پرواز
قطر ایرویز 4 شب و 5 روز

تور فرانسه - قطر ایرویز - نوروز 1403

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1402/12/29

پاریس

پرواز برگشت 1403/01/04
1050 یورو + هزینه پرواز
ترکیش ایرلاین 10 شب و 11 روز

تور آلمان + بلژیک + هلند + فرانسه - نوروز 1402

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1401/12/28

پاریس

پرواز برگشت 1402/01/09
2690 یورو + هزینه پرواز
ترکیش ایرلاین 8 شب 9 روز

تور فرانسه + اسپانیا

  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی

تهران

پرواز رفت 1402/09/15

پاریس

پرواز برگشت 1402/09/23
1990 یورو + هزینه پرواز
ویزا شینگن
گالری لافایت Galeries Lafayette
17 اردیبهشت 1401

همه چیز دربارهگالریلافایت

گالری لافایت (Galeries Lafayette)، نام یک فروشگاه لوکس و زنجیره‌ای در فرانسه است که اصلی‌ترین آنها در بلوار اوسمان، در منطقه 9 پاریس واقع شده‌است.

در حال حاضر شعبههای زیادی از این فروشگاه در مکانهای دیگری از فرانسه و سایر کشورهای سراسر دنیا مانند ترکیه و دبی، فعالیت میکنند. در سال 2009 ، گالری لافایت درآمد بیش از یک میلیارد یورو را به ثبت رسانید.

معروفیت این فروشگاه تنها مربوط به خرید از آن نمیباشد بلکه معماری و زیبایی آن نیز شهرتی جهانی دارد.

وسعت این فروشگاه 70000 متر مربع است. طیف گسترده‌ای از 2500 برند متناسب با هر نوع بودجه‌ای، از لباسهای مردانه، زنانه و بچه‌گانه گرفته تا وسایل و ملزومات خانگی، تجربه‌ای باورنکردنی از خرید برایتان به ارمغانمیآورد.

 

همچنین منظره‌ای پانوراما از شهر پاریس، روی بام آن نمایان است. لافایت همچنین میزبان یک نمایش مد محبوب هفتگی برای بازدیدکنندگان است. این گالری یکی از پربازدیدترین جاذبههای توریستی در پاریس به شمار میرود. اینترنت بیسیم رایگان در سراسر فروشگاه در دسترس است.

شما میتوانید از گذرگاهی 9 متری و معلق در هوا، به ارتفاع 16 متر، از طبقه سوم فروشگاه اصلی به وسط گنبد شیشه‌ای بروید و تجربه‌ای منحصربه‌فرد از 120 سال قدمت، ظرافت و سبک زندگی فرانسوی به دست آورید. 

 

 

تاریخچهگالریلافایت

سال 1895، تئوفیل باده و آلفونس کان (یکی از اقوامش)، در خیابان لافایت پاریس، یک بوتیک مد کوچک راه انداختند. در سال ۱۸۹۶، شرکت آن‌ها کل ساختمان پلاک ۱ در خیابان لافایت را خریداری کرد؛ در سال ۱۹۰۵ آن‌ها ساختمان‌های شماره ۳۸، ۴۰ و ۴۲ در بلوار اوسمان را نیز خریداری کردند.

باده معماری به نام ژرژ شدان و شاگردش فردیناند شانوت را مامور ساخت و طراحی این فروشگاه، در بلوار اوسمان کرد.

در این طراحی از یک گنبد از جنس شیشه و استیل، و پلکان آرنوویی استفاده شده‌ است و در سال 1912 به پایان رسید.

در سال 1921 موریس دوفراین یک کارگاه آموزشی برای هنرهای دکوراتیو و مبلمان راه اندازی کرد.

 

 

 

آدرس و دسترسیبه گالریلافایت

گالری لافایت در بلوار اوسمان، در منطقه 9 پاریس، در نزدیکی اپرا گارنیه واقع شده‌است.

دسترسی به فروشگاه از طریق مترو، قطار RER، اتوبوس و اتومبیل شخصی (فروشگاه دارای پارکینگ میباشد) امکان پذیر است.

برای مترو از خطوط 7 و 9 ایستگاه شوسه دانتن – لافایت (نزدیکترین ایستگاه به فروشگاه) خط 12 ایستگاه ترینیتی و خطوط 3 و 7 و 8 ایستگاه اپرا استفاده کنید. 

برای قطار RER از خطوط A و E استفاده کنید.

برای اتوبوس از خطوط 20، 21، 22، 42، 53، 68، 81 و 95 استفاده کنید.

آدرس:21 Boulevard Haussmann, 75009 Paris, France

 

 

ساعات ورودبه گالریلافایت

گالری لافایت روزهای هفته از ساعت 9:30 صبح الی 8:30 شب، و در روز یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 8 شب، پذیرای مهمانان است.  

رستوران‎هایگالریلافایت

تور پاریس گزینه‌ی بسیار مناسبی برای علاقه مندان به خوردن غذا است. گالری لافایت نیز شامل تعداد زیادی کافه و رستوران میباشد که روزهای هفته از 8:30 صبح تا 9:30 شب، و یکشنبه ها از 11 صبح تا 8 شب از مهمانان پذیرایی میکند.

در این قسمت به تعدادی از آن‌ها اشاره میکنیم:

  1. رستوران سی.آر.یو (CRU):این رستوران ارائه دهنده‌ی غذاهای مدیترانه‌ای با ترکیبی از طعمهای فرانسوی میباشد. همچنین مجموعه‌ای از شیرینیهای خانگی خوشمزه و قهوه در تمام طول روز سرو میشود. منوی رستوران شامل انواع غذاهای دریایی، ماهیهای متنوع، گوشت و بوراتا میباشد.

 

  1. رستوران و سالاد بار جور (Jour): ارائه دهنده‌ی انواع قهوه، آب‌میوه، انواع شیرینیهای مختلف و بهترین سالادهای پاریس که با ده‌ها دستور مختلف در مقابل خودتان تهیه میشود. منوی آن شامل: انواع سالاد با سسهای مختلف، دسرهای خانگی، آب میوه و سبزیجات ‌میباشد.

 

  1. رستوران و فست فود لا میسون (LA MAISON): این رستوران ارائه دهنده‌ی انواع برگر، هات داگ، سالادها، غذاهای شیرین و پنیرهای مخصوص فرانسوی میباشد.

 

  1. رستوران و همبرگر بیگ فرناند (Big fernand): این رستوران در یک فضای دوستانه نسل جدیدی از همبرگرهای متنوع با گوشتهای فرانسوی، پنیر و سسهای خانگی را ارائه می‌کند. تخصص این رستوران همبرگرهای تهیه شده‌ از گوشت گاو، گوشت گوساله، بره، مرغ و همچنین گزینه‌ی گیاهی، سیب زمینی سرخ کرده با طعم خانگی، نوشیدنیهای خانگی، لیموناد و انواع شیر، و دسرهای مخصوص، می‌باشد.
  1. رستوران مدیترانه‌ای ماوروماتیس (MAVROMMATIS): پیشینه‌ی ‌این رستوران به سال 1981 برمیگردد و از آن وقت تا کنون اعتبار خود را در طعم و مزه‌ی غذاهای مدیترانه‌ای حفظ کرده‌است. تخصص این رستوران در موساکا، دلمه برگ مو و خاویار میباشد. منوی این رستوران همچنین شامل بشقاب باقلوا نیز میباشد.
  1. رستوران فیش پوینت (fish point): همانطور که از اسمش پیداست این رستوران ارائه دهنده‌ی غذاهای دریایی مانند ماهی، انواع خرچنگ و صدف تازه که در مقابل خودتان پخته میشود، میباشد.
  1. رستوران، کافی شاپ و فست فود استارباکس (starbucks):همانطور که میدانید استارباکس یک کافی شاپ زنجیر‌ه‌ای است و منوی آن ارائه دهنده‌ی انواع کیک، نوشیدنی گرم و سرد، انواع ساندویچ، انواع سالاد، مافین، کوکی و دونات میباشد.

 

 

 

  1. رستوران آسیایی تافا (tafa): این رستوران یکی از محبوب‌ترین غذاخوری‌های گالری لافایت می‌باشد که طیف وسیعی از محصولات معتبر آسیایی را ارائه می‌دهد. منوی این رستوران شامل: انواع سوپ، اسپرینگ رول، رشته فرنگی سرخ شده، راویولی با میگو، سبزیجات، صدف و... میباشد.

 

  1. کافه رستوران لافایت: در این کافه میتوانید از منظره‌ی بی نظیر پاریس و غذاهای خوشمزه در هر ساعتی از روز لذت ببرید. برای صبحانه میتوانید از انواع شیرینی و آب پرتقال تازه نوش جان کنید. منوی این کافه رستوران شامل: غذاهای گریل شده، پاستا، انواع سالاد، غذاهای گرم، بوفه‌ی میوه‌های تازه، ساندویچ، پیتزا، دسرهای متنوع، شیرینی و کیک میباشد. تخصص این رستوران در همبرگرهای خانگی و سالاد سزار است.

 

  1. رستوران پاناسیا (Panasia): این رستوران ارائه دهنده‌ی غذاهای آسیایی با ترکیبات متنوع و محصولات تازه میباشد. منوی آن شامل: سوشی، نودل، انواع سالاد، برنج، دسر و چای میباشد.

 

 

 

خرید در گالری لافایت

اگر تور فرانسه را انتخاب کرده‌اید و عاشق خرید هستید بدانید که اجناس زیادی در گالری لافایت برای خرید موجود هستند، این شما هستید که باید تمام قدرت خود را به کار گیرید تا مبلغ زیادی در آنجا خرج نکنید.

در حقیقت شما به بزرگترین مجموعه مد جهان با هفتاد هزار متر مربع مساحت و بیش از 320 برند فرانسوی و همچنین برندهای بین المللی از بیش از 15 کشور مختلف، آمد‌ه‌اید.

برندهای لوکس فرانسوی مانند: دیور، شنل، سنت لارن، لوییس ویتون و... فقط چند بوتیک از کل گالری هستند و بسیاری از بوتیک‌های دیگر با برندهای مقرون بصرفه نیز وجود دارند.

برندهای دیگری از جمله: زارا، تاپ شاپ، کارول و ماسیمو دوتی نیز در این فروشگاه موجود است.  

 

 

سایر شعب گالری لافایت

  • آلمان، برلین
  • اندونزی، جاکارتا
  • امارات متحده عرب، دبی
  • چین، پکن
  • ترکیه، استانبول
  • چین، شانگهای
  • قطر، دوحه


 


نام
نام خانوادگی
متن پیام