بیسان بلاگ ها بلاگ های فرانسه بلاگ های پاریس رودخانه سن seine river
ترکیش ایرلاین 10 شب و 11 روز

تور فرانسه + هلند + آلمان

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1402/10/25

پاریس

پرواز برگشت 1402/11/05
2490 یورو + هزینه پرواز
قطر ایرویز 4 شب و 5 روز

تور فرانسه - قطر ایرویز - نوروز 1403

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1402/12/29

پاریس

پرواز برگشت 1403/01/04
1050 یورو + هزینه پرواز
ترکیش ایرلاین 10 شب و 11 روز

تور آلمان + بلژیک + هلند + فرانسه - نوروز 1402

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1401/12/28

پاریس

پرواز برگشت 1402/01/09
2690 یورو + هزینه پرواز
ترکیش ایرلاین 8 شب 9 روز

تور فرانسه + اسپانیا

  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی

تهران

پرواز رفت 1402/09/15

پاریس

پرواز برگشت 1402/09/23
1990 یورو + هزینه پرواز
ویزا شینگن
رودخانه سن seine river
17 اردیبهشت 1401

همه چیز درباره رودخانه سن پاریس

رودخانه‌ی سن که از پاریس می‌گذرد، لقب زیباترین منطقه‌ی پاریس را از آن خود کرده است. این رودخانه پر آب‌ترین رودخانه‌ی فرانسه می‌باشد.

بسیاری از معروف‌ترین بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری برجسته‌ی شهر پاریس از جمله نوتردام، برج ایفل، موزه لوور و موزه اورسی در نزدیکی سن واقع شده اند. با یک سفر آبی توسط قایق یا کشتی، می‌توانید از بیرون نگاهی اجمالی به همه‌ی این بناها داشته باشید. همچنین قدم زدن در ساحل زیبا و بی‌نظیر سن تجربه‌ای باورنکردنی برایتان به ارمغان می‌آورد. طول رودخانه‌ی سن 777 کیلومتر می‌باشد و یک آبراه تجاری مهم در حوزه پاریس و شمال فرانسه به حساب می‌آید. در پاریس 37 پل بر روی سن وجود دارد که معروف‌ترین آن‌ها پل نئوف با مجسمه‌ی سواره نظام هِنری چهارم و پل الکساندر سوم با شکوه و زیبایی منحصر به فردش، هستند، بازدید از آن‌ها را هنگام قایق سواری از دست ندهید.

 

نام سن از لاتین "سکوآنا" گرفته شده است، که با الهه گالو-رومی ‌رودخانه در ارتباط است.

کنار رودخانه‌ی سن را می‌توان به عنوان سواحل پاریس در نظر گرفت، پاریسی‌ها معمولا برای استراحت زیر نور آفتاب و پیکنیک به آنجا می‌روند. بهترین نقطه آن سمت غربی جزیره‌ی سنت لویی می‌باشد.

شب‌ها نیز کنار رودخانه‌ی سن فضا بسیار زنده است و بومی‌ها مشغول نواختن گیتار هستند.

 

 

 

سفرهای آبی در رودخانه سن

معمولا شهرهای بزرگ جهان دارای ویژگی‌های خاصی هستند که توسط آن‌ها شناخته می‌شوند، مانند رودخانه تمز در لندن، رودخانه دانوب در بوداپست و رودخانه سن در پاریس!

این رودخانه مانند مرکزی در منطقه‌ای توریستی برای گردشگران است، جایی که جاذبه‌های معروف را تماشا و خاطرات را ضبط می‌کنند.

بخاطر وسعت و عمق این رودخانه امکان ‌تردد قایق و کروز بر روی آن وجود دارد، در واقع کروز روی رودخانه سن، خود تبدیل به‌ یک جاذبه در پاریس گشته است. کروزهای متنوعی هستند که وعده‌های ناهار یا شام را سرو می‌کنند.

شما در تور پاریس می‌توانید یکی از سفرهای دریایی سن را با توجه به زمان، هزینه و گزینه‌های دیگر انتخاب کنید. حتی اگر زمان محدودی دارید، سفرهای کوتاه مدت نیز در دسترس می‌باشند. اگر علاقه‌مند به موسیقی هستید برخی از این کشتی‌ها شامل موسیقی زنده نیز می‌باشند.  

در روز یا شب می‌توانید از یک نمای وسیع به‌یاد ماندنی در قایق‌های تمام شیشه‌ای لذت ببرید. هزینه‌ی بلیط برای این کشتی‌ها با توجه به زمان سرو غذا، موقعیت میز و منوی انتخابی متفاوت است. یکی از عادات جالب این قایق سواری‌ها این است که سرنشینان هر قایق برای سرنشینان قایق‌های دیگر یا مردم روی پل‌ها و کنار رود دست تکان داده و با جیغ و فریاد خوشحالیشان را با بقیه به اشتراک می‌گذارند.

 

 

 

اگر تور فرانسه را برگزیدید، برای دیدن پاریس واقعی، سفر در رودخانه‌ی سن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
 


نام
نام خانوادگی
متن پیام