بیسان بلاگ ها بلاگ های مجله گردشگری بلاگ های اخبار گردشگری شرایط تغییر تاریخ بلیط امارات

پر بازدید ترین مطالب

شرایط تغییر تاریخ بلیط امارات
17 اردیبهشت 1401

با توجه به تغییرات اعمال شده در وضعیت ویروس کرونا COVID-19، به شما یک پیشنهاد جدید برای تشویق مشتریان خود برای رزرو با آسودگی خاطر می‌دهیم. ما به مسافران خود این امکان را می‌دهیم که تاریخ سفر خود را تغییر دهند و یا بلیت‌های صادر شده در تاریخ قبل از 04 مارس 2020 خود را بدون جریمه، دوباره چاپ کنند.

امکان تغییر قیمت‌ها و نرخ مجدد برای بلیت‌های صادر شده تا تاریخ 04 مارس 2020 و همچنین برای سفر بین تاریخ های 23 ژانویه 2020 - 31 می 2020، امکان رزرو مجدد و یا تغییر مسیر تا تاریخ 30 ژوئن 2020 در همان RBD اعمال نمی‌گردد.

 

اگر قصد گرفتن هزینه پرداختی خود را دارید، فقط در موارد زیر امکان باز پرداخت وجوه Refund وجود دارد:

A) بلیت‌ها را می‌توانید برای سفرهای آتی در EK با اعتبار یک سال از تاریخ انتشار به EMD تبدیل کنید. برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر، درخواست خود را به سایت "THRTOEK2@emirates.com" ارسال کنید. 

B) دیگر بلیت‌ها قابل استرداد هستند و متن تأیید باید با کد "ROGW006 DUE COVID-19" به‌روز شوند.

 

اگر بلیت‌های صادر شده در بعد از تاریخ 5 مارس 2020 باشد، تغییر قیمت‌ بلیت‌ها و پرداخت مجدد برای بلیت‌های جدید صادر شده از تاریخ پنجشنبه 5 مارس تا سه شنبه 31 مارس 2020 صرف نظر از تاریخ سفر قابل اعمال و اجرا نمی‌باشد.

در صورت بروز هر گونه اختلاف و مشکل در پرداختی بلیت هواپیما یا مالیات‌های قابل اعمال، به دلیل استفاده مجدد و یا تغییر بلیت، مبلغ اضافی اخذ می‌گردد.

همچنین مسافر می‌تواند تاریخ رزرو سفر خود را به هر تاریخ تا محدوده تعریف شده در سیستم، در همان کلاس پروازی رزرو و به عنوان اطلاعات رزرو شده و تائید شده، تغییر دهد.

 در صورت تغییر RBD  و یا مسیر، امکان رزرو مجدد مجاز است و ما به التفاوت نرخ بلیت به علاوه مالیات اخذ می‌شود.

هنگام تأیید مجدد بلیت، متن تأیید شده را با کد "RODCFW1 DUE COVID-19" آپدیت کنید. هنگامی مسافر می‌تواند تصمیم به ریفاند مبلغ را بگیرد که تاریخ سفرش بین 05 تا 31 مارس انتخاب شود. در این صورت است که هزینه‌های ریفاند و بازپرداخت تقبل می‌گردد.

از حمایت شما بابت رزرو بلیت ها و انجام امور مسافران هواپیمایی امارت کمال تشکر و قدردانی را داریم. نیازهای بلیت خود در خدمات امارات سپاسگزاریم. ما متعهد هستیم كه از به روزرسانی به موقع و اطلاعات مربوط به وضعیت فعلی اطمینان حاصل كنید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که شما را به موقع در جریان آخرین اطلاعات در وضعیت موجود قرار خواهیم داد. اگر به اطلاعات بیشتر در این باره نیاز داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.


نام
نام خانوادگی
متن پیام