بیسان بلاگ ها بلاگ های فرانسه بلاگ های موناکو ساحل لاروتو Larvotto Beach
قطر ایرویز 7 شب و 8 روز

تور موناکو

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1402/09/20

موناکو

پرواز برگشت 1402/09/28
1610 یورو +هزینه پرواز
ویزا شینگن
ساحل لاروتو Larvotto Beach
17 اردیبهشت 1401

همه چیز درباره ساحل لاروتو

ساحل لاروتو تنها ساحل کشور زیبای موناکو می‌باشد و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

دسترسی به آن برای عموم آزاد است و همه ساله گردشگران زیادی برای وقت گذرانی و پیاده روی در این ساحل زیبا به موناکو سفر می‌کنند.

لاروتو که‌ یکی از جاذبههای اصلی این کشور است، فقط چند دقیقه از مونت کارلو فاصله دارد.

این ساحل نیز مانند بسیاری از سواحل فرانسه به جای شن، از سنگریزه پوشیده شده است و بهتر است موقع قدم زدن از کفشهای محکمتری استفاده کنید.

ساحل لاروتو برای تمام سنین مناسب است زیرا آب کم عمق و آرام است و ساحل و امکانات آن تمیز هستند.

 

توجه کنید که برای اجاره‌ی صندلی یا چتر پول به همراه داشته باشید و با توجه به محبوبیت و شلوغی آن، زودتر در محل دلخواهتان مستقر شوید.

زمین بازی، رستورانهای متعدد و زمین والیبال ساحلی از دیگر امکانات در دسترس هستند.

همچنین یک مرکز ورزشهای آبی به نام اسکی وُل در ساحل وجود دارد که مجهز به هر امکاناتی از جت اسکی و کایاک گرفته تا قایق موتوری می‌باشد.

با قدم زدن در امتداد ساحل مجتمعی ساخته شده از سنگ و شیشه به نام گریمالدی را مشاهده خواهید کرد که جدیدترین مرکز کنفرانس می‌باشد و به منظور حفظ تصویر موناکو به عنوان مکانی برای کنفرانسهای بین المللی و رویدادهای تجاری ایجاد شده است.

همچنین خیابان پرنسس گریس که زمانی گرانترین خیابان جهان برای زندگی بوده است، در امتداد این ساحل کشیده شده است. طول این ساحل حدود 400 متر است. اگر قصد خرید تور موناکو و بازدید از این ساحل زیبا را دارید در ادامه‌ی مطلب با بیسان همراه باشید.

 

 

 

رستورانهای اطراف ساحللاروتو

  1. رستوران لا ماری (La Maree): این رستوران ارائه‌دهنده‌ی غذاهای محلی، فرانسوی، غذاهای دریایی، اروپایی و مدیترانه‌ای می‌باشد. فضای آن بسیار شیک و زیبا است و بام آن منظره‌ای پانوراما از موناکو را به نمایش می‌گذارد. قیمت غذا در این رستوران از 81 تا 379 دلار می‌باشد. 
  1. رستوران له نپتون (Le Neptune): این رستوران ارائه‌دهنده‌ی غذاهای ایتالیایی، فرانسوی، مدیترانه‌ای، اروپایی و پیتزا می‌باشد. همچنین این رستوران گزینههایی برای گیاهخواران نیز ارائه می‌کند. 
  1. رستوران خیابان 31 (Avenue 31): این رستوران ارائه‌دهنده‌ی غذاهای محلی، ایتالیایی، غذاهای دریایی، کبابی، گریل و گیاهی می‌باشد. سالادهای این رستوران معروف هستند.

 

 

 

  1. رستوران لا نوت بلو (La Note Bleue): این رستوران ارائه‌دهنده‌ی غذاهای فرانسوی، اروپایی و مدیترانه‌ای می‌باشد. پذیرایی از مشتریان در هر ساعتی حتی نیمه شب از نقاط مثبت این رستوران است.
  1. رستوران مایا جاح (Maya Jah): یک رستوران هندی می‌باشد و تا نیمه شب پذیرای مشتریان است. این رستوران برای کودکان نیز پیشنهاد شده است.
  1. رستوران میامی ‌پلاژ (Miami Plage): این رستوران بسیار معروف است و ارائه‌دهنده‌ی غذاهای ایتالیایی، پیتزا، غذاهای فرانسوی و اروپایی و همچنین گیاهی می‌باشد. 
  1. رستوران کریزی فیش مونت کارلو (Crazy Fish Monte Carlo): این رستوران ارائه‌دهنده‌ی غذاهای ایتالیایی، دریایی، مدیترانه‌ای و اروپایی می‌باشد و فضایی عالی با منظره‌ای فوق العاده را فراهم آورده است.

 

 

 

  1. رستوران خاویار کاسپیا (Caviar Kaspia Monte Carlo): این رستوران ارائه‌دهنده‌ی غذاهای دریایی می‌باشد. 
  1. رستوران لا پیاتسا (La Piazza): این رستوران ارائه‌دهنده‌ی غذاهای ایتالیایی، دریایی، مدیترانه‌ای و اروپایی می‌باشد. 
  1. کافه سَس (Sass Cafe): این رستوران ارائه‌دهنده‌ی غذاهای فرانسوی، مدیترانه‌ای، اروپایی و همچنین گیاهی می‌باشد. در فصل تابستان می‌توانید ازتراس زیبای این کافه لذت ببرید.

 

 

 

ساحل لاروتو یک ساحل لاکچری با ارائه بهترین امکانات ساحلی می‌باشد. همانطور که پیشتر گفته شد این ساحل در یکی از گرانترین خیابانهای دنیا واقع شده است و منظره‌ای از لوکسترین ساختمانهای جهان را به نمایش می‌گذارد. برای استفاده از تفریحات آبی و یا صرف غذا در رستورانهای اطراف آن حتما از قبل قیمتها را بررسی کنید. البته بازدید از این ساحل و وقت گذرانی در آن رایگان است، پس اگر تور فرانسه را برگزیدهاید، این فرصت طلایی را از دست ندهید. از این مطلب می‌توانید به عنوان راهنما در سفرتان به موناکو بهره‌مند شوید. 

آدرس:  Monte-Carlo 98000,Monaco


 


نام
نام خانوادگی
متن پیام