بیسان بلاگ ها بلاگ های اسپانیا بلاگ های بارسلون جشنواره‌های شگفت‌انگیز بارسلونا
ترکیش ایرلاین 8 شب 9 روز

تور فرانسه + اسپانیا

  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی

تهران

پرواز رفت 1402/09/15

بارسلون

پرواز برگشت 1402/09/23
1990 یورو + هزینه پرواز
قطر ایرویز 5 شب و 6 روز

تور بارسلون - قطر ایرویز - نوروز 1403

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1402/12/29

بارسلون

پرواز برگشت 1403/01/05
1090 یورو + هزینه پرواز
ویزا شینگن
جشنواره‌های شگفت‌انگیز بارسلونا
17 اردیبهشت 1401

بارسلونا پایتخت وهمچنین مهم‌ترین بندر شهر اسپانیا است که مرز این کشور را با پرتغال و فرانسه تشکیل داده است. این شهر امروزه به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری در کشور اسپانیا تبدیل شده و میزبان بسیاری از فستیوال‌ها و جشنواره‌های معروف می‌باشد.

مردمان اسپانیا به شادی و رقص و پایکوبی در جهان معروف هستند. این خصلت آن‌ها در خیابان‌ها و مراکز مهم شهرهایشان نیز نمایان است. چرا که هر گونه پیشامدی را بهانه‌ای برای جشن و پایکوبی دانسته و جشنواره‌ها و فستیوال‌های با شکوهی را برپا می‌کنند.

این جشنواره‌ها هرساله مسافران زیادی را به سمت شهر زیبای بارسلونا روانه می‌کند. جشنواره‌های برگذار شده در این شهر، در زمینه‌های مختلفی همچون غذا و نوشیدنی، موسیقی، فرهنگی، تاریخی و ... می‌باشند.

اگر قصد خرید تور بارسلونا و شرکت در فستیوال‌های جذاب این شهر را دارید با بیسان همراه شده تا با چند مورد از بهترین‌های آن آشنا شوید:

 

 

  • فستیوال جشن سال نو میلادی

یکی از مهم‌ترین جشن‌هایی که سالانه در شهرهای بزرگ دنیا برگذار می‌شوند، جشن سال نوی میلادی می‌باشد. بارسلونا نیز با آتش بازی‌های خیره کننده در نزدیکی سواحل زیبا، رقص و پایکوبی با موسیقی و لباس‌های محلی از آغاز سال نو استقبال می‌کند و همانند دیگر شهرهای اروپایی این جشن را با شکوه‌تر از هر سال برگذار می‌کند.

 

 

  • فستیوال بارسلون یا ماردی گراMardi-Gra

این جشن یکی از جشن‌های تاریخی و سنتی بارسلون است که هرساله در اواخر ماه فوریه با شکوه و زیبایی بیشتری برگذار می‌شود. یکی از زیباترین آداب این فستیوال، فرستادن بالن‌های نارنجی به آسمان است که شهر را بسیار دیدنی و چشم نواز می‌کند. موسیقی‌های زنده، رقصیدن با لباس‌های محلی، آتش بازی، رژه‌های تماشایی و ورود پادشاه به شهر اتفاقاتی شورانگیزی است که در این این فستیوال رخ می‌دهد.

 

 

  • فستیوال مرسهFiesta de la Mercè

فستیوال مرسه یکی از بزرگترین فستیوال‌های بارسلون است که هر ساله در آخرین هفته‌ی باقی مانده در تابستان شروع می‌شود و معمولا چهار یا پنج روز ادامه دارد. در طول برقراری این فستیوال فکر خواب و استراحت را از سرتان بیرون کنید، چرا که تمام وقت خود را در رقص و پایکوبی می‌گذرانید. این فستیوال یک جشن خیابانی است که بسیاری از کنسرت‌های مختلف، آتش بازی‌های خیره کننده، رقص و آواز دسته جمعی و ایونت‌های رنگارنگ را شامل می‌شود. در این مدت خیابان‌های اصلی بسته شده و تمامی میدان‌ها، پارک‌ها و اماکن عمومی غرق در جشن و شادی می‌شوند. یکی از قسمت‌های جذاب این فستیوال نمایش آکروبات‌ها کاتالونیایی است که با ایستادن بر روی شانه‌های یکدیگر برجی بلند از انسان می‌سازند. اگر به شرکت در این فستیوال علاقه دارید، برنامه‌ی سفر خود را در ماه سپتامبر تنظیم کنید.

 

 

  • فستیوالروز سنت خوردیsant jordi

فستیوال سنت خوردی در روز 23 آوریل برابر با اوایل اردیبهشت ماه برگذار می‌شود. این جشن همانند جشن روز ولنتاین (روز عشاق) می‌باشد. به این گونه که افرادی که به هم علاقه‌مند هستند، در میان جشن و شادی به یکدیگر هدیه می‌دهند. این هدایا بنا بر رسم و رسوم این روز، گل و کتاب است. معمولا آقایان به خانم‌ها گل هدیه داده و خانم‌ها به آقایان کتاب هدیه می‌دهند. در روز سنت خوردی، شهر بارسلون بسیاری ددیدنی و رمانتیک می‌شود. تمام دکه‌ها در خیابان لارامبلا پراز گل می‌شوند و در دستان هر رهگذری کتاب و گل‌های زیبا مشاهده می‌شود. این جشن یکی از جشن‌های محبوب در میان کاتالونیاها می‌باشد.

 

 

  • فستیوال سونارSónar

فستیوال سونار در ماه ژوئن برابر با تیرماه در شهر بارسلون برگذار می‌شود. در این فستیوال چند شبانه روز به طور متوالی  رقص و موسیقی‌ و آتش بازی‌ برپاست. این فستیوال برای تمام سنین برنامه‌های سرگرم کننده دارد. در این فستیوال هنرمندان و چهرهای مشهوری در عرصه‌ی موسیقی الکترونیک، برای اجرای برنامه شرکت می‌کنند. نوساژ تینگNosaj Thing موزیسین کره‌ای و دایتو مانابه Daito Manabe موزیسین ژاپنی از هنرمندانی معروفی هستند که تا به حال در این فستیوال حضور داشته‌اند.

 

 

  • فستیوال شکلاتLa festa més dolça

فستیوال شکلات بارسلون که به شیرین‌ترین فستیوال دنیا مشهور است، در ماه مارس هر سال در این شهر برگذار می‌شود. اگر از طرفداران پَروپا قرص شکلات‌های شیرین و رنگانگ هستید در این جشنواره‌ی جذاب شرکت کنید. در کنار جشن و پایکوبی که از پایه‌های مهم و ثابت در فستیوال‌های این شهر است، در میان شکلات‌های رنگارنگ که سمت شما پرتاب می‌شود غرق شوید و دنیای شیرین‌تری را تجربه کنید. این فستیوال معمولا در خیابان‌های کارردسان سالوادورCarrer de  San Salvador و گران دگراسیا Gran de Gràcia در منطقه‌ی گرادسیا بارسلونا برگزار می‌شود.

 

 

  • فستیوال  مونگروسMonegros

این فستیوال برگذار کننده‌ی کنسرت‌ موسیقی‌ الکترونیک در خارج از شهر بارسلون است. فستیوال مونگروس از نظر شور و هیجانی که دارد با بسیاری از فستیوال‌های مطرح دنیا از جمله فستیوال مرد سوزان در ایالت نوادای آمریکا برابری می‌کند. در این فستیوال موسیقی الکترونیک به صورت 24 ساعته و بدون وقفه اجرا می‌شود. این فستیوال ظرفیت چهل هزار نفر تماشاچی را دارد.

 

 

  • فستیوال بارسلونتاBarceloneta

این فستیوال نیز در فصل تابستان و در ماه ژوئن برگذار می‌شود. فستیوال بارسلونتا جزئی از فستیوال دل باریوFiesta del barrio می‌باشد. در زمان برگذاریی این فستیوال تمام شهر رنگ وبوی دیگری به خود می‌گیرد و در هر کجا که قدم بگذارید می‌توانید حس وحال آن را احساس کنید. شاخصه‌ی مهمی که این جشنواره دارد وجود مجسمه‌های پاپیه ماشه ( کاغذ خمیری) است که نمایش‌های زیبایی برای مخاطبان اجرا می‌کنند.

 

 

شما نیز می‌توانید تور اسپانیا و سفر به بارسلون را با فستیوال‌های بی نظیرش انتخاب کنید و لحظاتی ناب و تکرار نشدنی برای خود رقم بزنید. اکثر جشنواره‌های بارسلونا در فصل بهار و تابستان اجرا می‌شود. رویدادها و جشنواره‌های شاد این شهر پر شور مکانی فوق العاده برای تخلیه‌ی انرژی نهفته‌تان است. در میان آن همه شور و هیجان تنها برقصید و شادی کنید و از تمام روزمرگی‌های زندگی خود را رها سازید.


نام
نام خانوادگی
متن پیام