بیسان بلاگ ها بلاگ های اسپانیا بلاگ های بارسلون جاذبه های گرشگری اسپانیا
ترکیش ایرلاین 8 شب 9 روز

تور فرانسه + اسپانیا

  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی

تهران

پرواز رفت 1402/09/15

بارسلون

پرواز برگشت 1402/09/23
1990 یورو + هزینه پرواز
قطر ایرویز 5 شب و 6 روز

تور بارسلون - قطر ایرویز - نوروز 1403

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1402/12/29

بارسلون

پرواز برگشت 1403/01/05
1090 یورو + هزینه پرواز
ویزا شینگن
جاذبه های گرشگری اسپانیا
های
جاذبه
گرشگری
اسپانیا
17 اردیبهشت 1401

 اسپانیایکیازکشورهایبسیارمدرنوپیشرفتهباتاریخوفرهنگیطولانیستکهازمدتهاپیشخودرااثباتکردهخیلیهااسپانیاراباماتادورهاوگاوبازهایخشنشمیشناسندوخیلیهاهمبافوتبالآمیختهباتیکیتاکا.
اماهرکسیدوستداردکهروزیبهاسپانیابرودومواردموردعلاقهاشراازنزدیکببیند. اگرشماهمازآندستهایدباماهمراهباشید
یکی دیگر از نکات و اماکن جذاب مادرید موزه دل پرادو است که تعریف از آن خالی از لطف نیست زیرا که نشان دهنده ی فرهنگ غنی و سرشار این شهر است. بارسلونا یکی دیگر از شهر های واقعا جذاب و حیرت آور اسپانیاست که مرکز ماتادور ها میباشد و هر روزه میتوان شاهد گاوهای غول پیکر و ورزشکاران حرفه ای بود.
از اماکن زیبای دیگر بارسلونا میتوان از کازا باتیو، پارک گوئل، باری گوتیک بارسلون،ورزشگاه و موزه ی نیوکمپ و ساگرادا فامیلیا اشاره کرد. از دیگر شهر های اسپانیا والنسیا است که دارای سواحل و بنادر زیبایی میباشد مانند موزهی ملی آثار سرامیکی، آکواریوم اقیانوس شناسی و بنای تاریخی لا لونجا دلا سدا.
شما میتوانید با ثبت نام در تورهای اسپانیا و کسب ویزای شینگن در آژانس مسافرتی بیسان سیر و سفر از تجربه ای عالی و لذت بخش بهره مند شوید و آرزوهای خود را به ما بسپارید.

 


جاذبه های دیدنی اسپانیا

اسپانیا از شهر های گوناگون با فرهنگ ها و مردمانی مختلف تشکیل شده است و همین گوناگونی باعث تشکیل فرهنگی غنی و با اصالت شده است.
یکی از زیبا ترین و بهترین شهر های اسپانیا مادرید است که پایتخت این کشور نیز میباشد مادرید بیشتر مورد توجه فوتبال قرار دارد و علاقمندان به فوتبال مطمئنا از شیفتگان این شهر هستند.
چشم هایتان را ببندید تصور کنید هواپیمایی شخصی منتظر شماست تا شما را به هرجایی از دنیا که میخواهید ببرد.مطمئنا یکی از مکان هایی که انتخاب میکنید اسپانیا است،
با آن همه اماکن دیدنی، استادیوم های گاوبازی، ورزشگاه های فوتبال، خیابان لارامبلا، جزیره ی گران کاناریا و...
حال چشمانتان را باز کنید این یک رویا نیست همین حالا می توانید با ثبت نام تورهای اسپانیا حسرت دیدن مادرید و بارسلون را برطرف کنید.
 

 


نام
نام خانوادگی
متن پیام