بیسان بلاگ ها بلاگ های ایتالیا بلاگ های رم جاذبه های گردشگری ایتالیا
ترکیش ایرلاین 8 شب و 9 روز

تور سوئیس + فرانسه - ترکیش - نوروز 1403

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1403/01/07

رم

پرواز برگشت 1403/01/15
2590 یورو + هزینه پرواز
ویزا شینگن
جاذبه های گردشگری ایتالیا
های
ایتالیا
جاذبه
گردشگری
17 اردیبهشت 1401

ایتالیا کشوری باستانی در جنوب قاره اروپا است. تنوع جاذبه های دیدنی ایتالیا ، زیبایی منحصربه فرد ، بناهای تاریخی، فرهنگ و آداب و رسوم ، تنوع غذا و خوراکی ، صنعت مد و گستردگی امکانات رفاهی و تفریحی این کشور باعث شده، هر ساله میلیون ها نفر از سراسر دنیا به این کشور سفر کنند و میلیون ها گردشگر دیگر رویای سفر به سرزمین چکمه ای را داشته باشند.

ایتالیا یکی از 26 کشور حوزه شینگن می باشد که برای ورود به آن اخذ ویزای شینگن الزامی است، همیشه اخذ ویزا برای سفر به هر نقطه از جهان احتمال دارد چالش ها و دردسرهایی را به همراه داشته باشد حتی باعث انصراف از سفر شود که ویزای شینگن هم از این قاعده مستثنی نیست اما نگران نباشید ، شما فقط خودتان را برای یک سفر لذت بخش، رویایی و خاطره انگیز آماده کنید و اخذ ویزای شینگن را به افراد مجرب و متخصص بسپارید و آسوده با تور به سفر دلخواهتان بروید.

معرفی جاذبه های دیدنی ایتالیا

آمفی تئاتر کولوسئوم

آمفی تئاتر کولوسئوم نماد شهر رم است. این آمفی تئاتر در زمان روم باستان بدستور امپراطور وسپاسین در سال 72

بعد از میلاد آغاز شد و در سال80 بعد از میلاد در زمان حکومت تیتوس پسر امپراطور به اتمام رسید.

بنای کولوسئوم با معماری منحصربه فرد، دیدنی و عظیم با گنجایش 50 هزار تماشاچی که از 80 در امکان ورود به آمفی تئاتر را داشتند بزرگترین و معروفترین آمفی تئاتر در روم باستان و همچنین یکی از پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی ایتالیا می باشد.

کلیسایDuomo di Milano

این کلیسا یکی از شاهکارهای معماری سبک گوتیک ، یکی از جاذبه های دیدنی ایتالیا و نماد شهر میلان است. علت شهرت این کلیسا مناره مخروطی شکل "مادونیا" است که از همه جای شهر میلان دیده می شود حتی در روزهای مه آلود.

از تراس و سقف کلیسا میتوان شهر میلان را با دید 360 درجه تماشا کرد. وجود تندیس بزرگ ناپلئون در میدان دوئمو و درست مقابل کلیسا یکی دیگر از جاذبه های کلیسایDuomo di Milanoاست که سالانه میلیون ها گردشگر برای بازدید از آن در صف های طولانی به انتظار ورود به کلیسا می ایستند.

آبنمای تروی یکی از دیدنی ترین جاذبه های شهر رم است. آبنمای تروی، مبارزه نپتون خدای آب و دریا ( از اساطیر ایتالیا) را با مخلوقاتی که از آب بیرون آمده اند به تصویر می کشد. این آبنما به حدی باشکوه و دیدنی است که میلیون ها گردشگری که هر ساله به ایتالیا و شهر رم سفر می کنند محال است دیدن آن را از دست بدهند. روشنایی آب نما در شب جلوه ای رویایی و رمانتیک در فضای پیرامونش ایجاد می کند.

یک نکته جالب درباره آبنمای تروی یکی از جاذبه های دیدنی ایتالیا این است که مردم رم برای سلامتی مسافران و گرم شدن روابط عاشقانه داخل آن سکه می اندازند.

قلعه یا موزه اسفورزسکو متعلق به خانواده اسفورزسکو در شهر میلان می باشد این بنا یکی از جاذبه های دیدنی ایتالیا است که با معماری بی نظیر لئوناردو داوینچی ساخته شده، چند اثر نقاشی از لئوناردو داوینچی و مجسمه Pieta از آثار هنرمند مشهور ایتالیایی میکل آنژ که البته بخاطر مرگ او نصف کاره مانده ، به علاوه لباس ، سپر و اسلحه شوالیه ها در داخل قلعه به چشم میخورد.

تماشای باغ قلعه و پیاده روی در میان طبیعت دل انگیز و فواره های زیبای قلعه هم برای گردشگران خالی از لطف نیست.

شما میتوانید با ثبت نام در تورهای ایتالیا و کسب ویزای شینگن در آژانس مسافرتی بیسان سیر و سفر به ایتالیا از تجربه ای عالی و لذت بخش بهره مند شوید و آرزوهای خود را به ما بسپارید.

 


 

 

 


نام
نام خانوادگی
متن پیام