بیسان بلاگ ها بلاگ های آلمان بلاگ های فرانکفورت بهترین پارک‌های فرانکفورت The Best Parks in Frankfurt
بهترین پارک‌های فرانکفورت The Best Parks in Frankfurt
17 اردیبهشت 1401

از آنجا که فرانکفورت برای داشتن بافت سرسبز و جنگلی خود شهرت دارد، همواره گردشگران زیادی برای بازدید و وقت گذرانی در پارک‌های معروف به آنجا سفر می‌کنند. برای فرار از شلوغی شهر، به بهترین پارک‌های فرانکفورت نگاهی می‌اندازیم. اگر قصد سفر با تور فرانکفورت را دارید در ادامه‌ی مطلب با بیسان همراه باشید: 

  • پارک بِتمن (Bethmannpark)

پارک بتمن یک واحه‌ی بکر و ساکت و آرام در مرکز شهر است. این پارک در بهار و تابستان که گل‌های رنگارنگ در ردیف‌های کنار هم قرار می‌گیرند، به شدت زیبا و دل‌انگیز می‌شود. یکی از جاذبه‌های این پارک باغ چینی است که مطابق اصول فنگ شویی طراحی شده است. این منطقه دارای دروازه‌ی اژدها و پل‌ها و حوضچه‌های زیبایی است که منظره‌ی فوق العاده‌ای را برای عکاسی فراهم آورده‌اند. پارک بتمن همچنین یک زمین بازی مخصوص کودکان ارائه می‌دهد که فرزندان شما می‌توانند ساعت‌ها در آن سرگرم شوند. این پارک همه روزه از ساعت 7 صبح الی 8 شب پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد. 

آدرس: Friedberger Landstraße, Frankfurt am Main, Germany

 

 

  • پارک روتشیلد (Rothschild Park)

پارک روتشیلد یک قطعه‌ی سبز و ساکت و آرام در منطقه‌ای تجاری و شلوغ در فرانکفورت، معروف به بانکنویرتل (Bankenviertel)، است و مکانی عالی برای یک استراحت کوتاه در میان گشت و گذاری خسته کننده می‌باشد. این محوطه به سبک مناظر انگلیسی طراحی شده است و یک سری مجسمه‌ی جالب به نام رینگ در استاتون (Ring der Statuen) در آن واقع شده‌اند. پارک روتشیلد همواره باز است.  

آدرس: Reuterweg, Frankfurt am Main, 60306, Germany

 

 

  • پارک لوربرگ(Lohrberg)

جاذبه‌ی اصلی پارک لوربرگ منظره‌ی پانورامای آن از شهر فرانکفورت است. بعد از غروب آفتاب هنگامی که کل شهر روشن می‌شود، این منظره خیره کننده است. این پارک همچنین مکان مورد علاقه‌ی خانواده‌ها و دوستان برای گرد هم آمدن و پیک نیک است. به‌ یاد داشته باشید که برای باربیکیو باید کباب‌های شخصی خود را بیاورید و فقط از منطقه مشخص شده برای پخت و پز استفاده کنید. لوربرگ همچنین یک زمین بازی عالی نیز ارائه می‌دهد. 

آدرس: Lohrberg, Frankfurt am Main, 60389, Germany

 

 

  • پارک گرونبورگ (Grüneburgpark)

پارک گرونبورگ یا قصر سبز نام خود را از قصری گرفته است که قرن‌ها پیش در این منطقه قرار داشت. این پارک روبه‌روی باغ پالم قرار دارد و مساحت آن حدود 29 هکتار است. گوشه‌ای از پارک یک باغ گیاه شناسی زیبا ساخته شده است که توسط دانشگاه گوته فرانکفورت اداره می‌شود. یکی دیگر از جاذبه‌های این پارک باغ کره‌ای است که به سبک سنتی کره‌ای ساخته شده است. پارک گرونبورگ مکان محبوب شهروندان فرانکفورت برای قدم زدن، استراحت و حمام آفتاب در تابستان است. این پارک همه روزه از 9 صبح تا 6 عصر پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد. 

آدرس: 22 August-Siebert-Straße, Frankfurt am Main, 60323, Germany

 

 

  • پارک آدولف فون-هولژاسن(Adolph-von-Holzhausen Park)

پارک آدولف فون-هولژاسن یک پارک تاریخی است که قدمت آن به دهه 1500 میلادی برمی‌گردد و متعلق به خانواده معروف هولژاسن می‌باشد. اگرچه در ابتدا این پارک حدود 12 هکتار وسعت داشته، اما اکنون تنها حدود 1.3 هکتار را پوشش می‌دهد. هنوز هم قصر ساده و در عین حال زیبای هولژاسن در گوشه‌ای از پارک باقی مانده است. این قصر در قرن هجدهم و به سبک کلاسیک و باروک فرانسوی ساخته شده است. پیادهروهای پارک زیر سایه‌ی درختان شاه بلوط بلند قرار دارند و مکان مورد علاقه‌ی مردم محلی هستند.  

آدرس: Holzhausenstraße, Frankfurt am Main, 60322, Germany

 

 

  • پارک ربستوک (Rebstock Park)

پارک ربستوک دارای برنامهریزی شهری پیشرو و جالبی است که به راستی با شهر معاصری مانند فرانکفورت هماهنگ است و به شهروندان آن اجازه می‌دهد تا در میان فضای شهری خود به خوبی با طبیعت ارتباط برقرار کنند. یک طرف از پارک را ساختمان‌های مدرن پوشانده‌اند و طرف دیگر آن را جنگل تشکیل داده است. این پارک با چمن‌زارها، درختان برجسته و کانال مصنوعی، محلی فوق‌العاده برای قدم زدن، دویدن و شنا کردن است.  

آدرس: Rebstockpark, Frankfurt am Main, 60486, Germany

 

 

  • پارك گونترزبرگ(Günthersburgpark)

پارک گونترزبرگ زمانی ملک خصوصی خانواده روتشیلد (Rothschild) بوده است. ورود سگ‌ها به ‌این پارک ممنوع است و همین امر باعث محبوبیت ویژه آن در میان والدین و کودکان نوپا شده است. زمین بازی ماجراجویی، چشمه‌ها و آبشارهای پر طرفدار همیشه لذت تابستان را برای کودکان در هر سنی فراهم می‌کنند. 

آدرس: Comeniusstraße 60389 Frankfurt am Main - Nordend-Ost

 

 

با خریدتور آلمان و سفر به شهر سرسبز و زیبای فرانکفورت می‌توانید از پارک‌های متنوع این شهر دیدن فرمایید. امیدواریم با اطلاعاتی که از این مطلب به دست آورده‌اید سفر لذت‌بخشی را تجربه کنید.


نام
نام خانوادگی
متن پیام