بیسان بلاگ ها بلاگ های اسپانیا بلاگ های بارسلون بهترین مراکز خرید بارسلونا
ترکیش ایرلاین 8 شب 9 روز

تور فرانسه + اسپانیا

  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی

تهران

پرواز رفت 1402/09/15

بارسلون

پرواز برگشت 1402/09/23
1990 یورو + هزینه پرواز
قطر ایرویز 5 شب و 6 روز

تور بارسلون - قطر ایرویز - نوروز 1403

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1402/12/29

بارسلون

پرواز برگشت 1403/01/05
1090 یورو + هزینه پرواز
ویزا شینگن
بهترین مراکز خرید بارسلونا
17 اردیبهشت 1401

قطعا خرید کردن یکی از تفریحات مورد علاقه‌ی مسافران در هنگام سفر است. گشت و گذار در مراکز خرید، تماشای فروشگاه‌های رنگارنگ حتی اگر از آن‌ها چیزی نخرید تاثیر خوبی در روحیه‌تان می‌گذارد. بارسلون یکی از شهرهای مهم و پربازدید در اروپا می‌باشد که دارای جاذبه‌های تفریحی بسیاری برای مسافران خود است. یکی از جاذبه‌های پرطرفدار در بارسلون مراکز خرید آن است. در این شهر مراکز خرید بزرگ، خیابان‌های پر از فروشگاه و بوتیک‌های گوناگونی وجود دارد که کمتر کسی از آن‌ها دست خالی برمی‌گردد.

اگر قصد خرید تور بارسلونا را داشته و از علاقه‌مندان به خرید می‌باشید، با بیسان همراه شوید تا اطلاعات مفیدی در این باره به دست آورید.

 

 

اطلاعات کلی درباره‌‌ی خرید در بارسلونا

اغلب مغازه‌ها و بوتیک‌ها در بارسلونا از 9:30 صبح شروع به کار کرده و تا 10 شب باز می‌باشند. ممکن است برخی از آن‌ها در زمان ناهار فروشگاه‌های خود را حدود 1 الی 2 ساعت تعطیل کنند. زمان ناهار از بین ساعت 1 الی 5 بعد از ظهر متغیر است. برخی از مغازه‌ها که در خیابان‌های پر تردد و اصلی قرار ندارند در روزهای تعطیل، بسته می‌باشند.

ساعت کاری مراکز خرید نیز در تمام روزهای کاری از 10 صبح تا 10 شب است. تنها مرکز خریدی که در روزهای تعطیل باز است مارماگنوم  Maremagnum است که در ادامه با جزئیات آن  آشنا می‌شوید.

به غیر از بوتیک‌های خیابانی و مراکز خرید، دو اوت‌لت ‌outlet هیجان انگیز در حومه‌ی شهر بارسلونا وجود دارد. اوت‌لت‌ها شامل محصولات حراجی و با کیفیت می‌باشند که معمولا تک سایز شده‌اند. این اوت‌لت‌ها که به نام‌های La Roca Village و Viladecans  معروف است، اجناس فوق العاده‌ای را با کمترین قیمت به مخاطبان عرضه می‌کند.

 

 

آشنایی با بهترین مراکز خرید بارسلونا

 

  •  لاماکوئینیستا La Maquinista

مرکز خرید لاماکوئینیستا با سه طبقه‌ی مجزا و 122 فروشگاه مختلف از بهترین و بزرگترین مراکز خرید بارسلونا به شمار می‌رود. این مرکز خرید در نزدیکی سنت آندره و ال فوندو واقع شده است و دارای مساحتی بالغ بر 250 هزار متر مربع می‌باشد.

لاماکوئینیستا ارائه دهنده‌ی انواع پوشاک با برندهای شناخته شده، فروشگاه موبایل و لوازم جانبی، کتاب فروشی بزرگ و همینطور خدماتی همچون پارکینگ، رستوران و کافه می‌باشد.

 

 

  • مارماگنوم Maremagnum

مرکز خرید مارماگنوم یکی از مراکز خرید معروف و کامل در بارسلون است که همه روزه از صبح تا  شب در اختیار مخاطبان می‌باشد. در این مرکز خرید می‌توانید تمام اجناس مورد نظر خود، از لباس و پوشاک گرفته تا وسایل دکوری منزل، جواهرات و وسایل اکترونیکی را بیابید. مارماگنوم در بخش قدیمی شهر بارسلونا قرار گرفته است.

 

 

  • گلوریزGlories

مرکز خرید گلوریز یک مجوعه‌ی زیبا می‌باشد که در کنار خرید کردن امکانات دیگری نیز به مخاطبان خود ارائه داده و لحظات خوشی را برایشان می‌سازد. از امکانات این مجموعه می‌توان به سالن سینما، باشگاه ورزشی، کافه و رستوران اشاره کرد. این مرکز خرید دارای پارکینگ با ظرفیت 3000 اتوموبیل بوده که به ازای دو ساعت اول رایگان می‌باشد. پوشاک با بهترین برندهای روز دنیا، لوازم منزل، لوازم آرایشی بهداشتی و وسایل الکترونیکی را در فروشگاههای این مرکز خرید مشاهده خواهید کرد.

 

 

  • دیاگونال مر  Diagonal Mar

مرکز خرید دیاگونال مر از مراکز خرید پر طرفدار در بارسلونا است که شامل طیف گسترده‌ای از محصولات مورد نیاز برای همه‌ی اقشار می‌باشد. در این مجتمع تجاری انواع پوشاک و زیورآلات با بهترین برندهای دنیا وجود دارد. یک طبقه‌ از این مرکز خرید به رستوران‌ها و کافه‌های مختلف اختصاص دارد. این رستوران‌ها ارائه دهنده‌ی انواع غذاهای دریایی، استیک، برگر، سالاد و نوشیدنی‌های گوناگون هستند. دیاگونال مر در خیابانی طویل به نام بارسلونا قرار گرفته و فاصله‌ی کمی با دریای مدیترانه دارد.

 

 

  • گران ویا2 Gran Via II

مرکز خرید  گران ویا 2  از بهترین مراکز خرید در این شهر می‌باشد. فضای داخلی این مجتمع بسیار زیبا و ظریف، با سنگهای مرمری و تاق‌های قوسی شکل طراحی شده است این مرکز خرید دارای مساحتی بالغ بر 54 هزار و 600 متر مربع بوده و بیشتر 100 فروشگاه در حوزه‌های مختلف دارد. گران ویا 2  در جنوب غربی هاسپیتالت قرار گرفته است.

 

 

  • پدرالبس سنترPedralbes Centre

مرکز خرید پدرالبس یکی از مراکز خرید لوکس و مدرن در شهر بارسلونا است که بستری مناسب برای طراحان لباس و برندهای معتبر جهانی فراهم کرده است. این مرکز خرید در سال 1989 میلادی در بخشی از شهر که افراد ثروتمند زندگی می‌کردند تاسیس شد و در طی این سال‌ها تغییرات و نوآوری‌های زیادی بر روی آن اعمال شده است.

 

 

  • لاس آرناس Las Arenas

مرکز خرید لاس آرناس که به آرنا معروف می‌باشد دارای طراحی بسیار خاص و زیبا در نمای بیرونی‌اش می‌باشد.

این مرکز خرید 5 طبقه فروشگاههای زیادی را در خود گنجانده است که به راحتی می‌توانید تمام اجناس مورد نظر خود را در آن‌ها بیابید و خریدی لذت بخش داشته باشید. در پشت بام این مجموعه‌ی تجاری می‌توان نمایی زیبا از شهر تماشا کرد.

 

 

  • ال کرته اینگلس El Corte Inglés

مرکز خرید ال کرته اینگلس یکی از مراکز خرید کارآمد در بارسلون است که می‌توان در آن اجناس متفاوتی اعم از لباس، لوازم تحریر، وسایل الکترونیکی، مواد غذایی و ... را خریداری کرد. این مرکز خرید بر خلاف ظاهرش که کمی قدیمی و ساده می‌باشد دارای فروشگاه‌هایی با اجناس جدید و مد روز می‌باشد. شعبه‌ی اول مرکز خرید ال کرته اینگلس در مادرید بوده و شعبه‌ی دوم آن در بارسلونا در منطقه کاتالانیا قرار گرفته است.

 

 

  • لیلا دیاگونالL’Illa Diagonal

مرکز خرید لیلا دیاگونال یکی از مراکز خرید مدرن بارسلونا است. در این مجتمع علاوه ‌بر فروشگاها‌ی مختلف و کارآمد، امکانات دیگری از جمله باشگاه ورزشی، هتل و مدرسه نیز وجود دارد. ساخت این ساختمان یکی از پروژه‌های مهم در بارسلونا بوده است. این ساختمان در مرکز شهر واقع شده و دسترسی به آن از طریق تراموا کاملا راحت است.

 

 

  • ال تراینگلEl Triangle

مرکز خرید ال تراینگل یکی از مراکز خرید لوکس با فروشگاه‌های پر زرق و پرق در قلب شهر بارسلونا می‌باشد. اگر قصد خرید از برندهای مطرح دنیا را دارید این مرکز خرید می‌تواند گزینه‌ی خوبی برایتان باشد. در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های ال تراینگل بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را تست کنید.

 

 

 

به غیر از این مراکز خرید، خیابان‌های معروفی در سطح شهر بارسلونا وجود دارند که فروشگاه‌ها و بوتیک‌های فراوانی دارند. این خیابان‌ها شامل Las Ramblas، Rambla de Catalunya، Avenida Diagonal، Portal de L’Àngel، Plaza Catalunya، Passeig de Gracia می‌باشند که گشت و گذار و خرید از آن‌ها قطعا تجربه‌ی خوبی در سفرتان می‌باشد.

اگر تور اسپانیا را برگزیده‌اید و قصد سفر به شهر زیبای بارسلونا را دارید از لذت گشتن در این مراکز خرید غافل نشوید. چرا که همانقدر که سفر رفتن در سلامتی روح و روان افراد تاثیر دارد خرید کردن نیز می‌تواند باعث آرامش فکری و ایجاد نشاط در فرد بشود.


نام
نام خانوادگی
متن پیام