بیسان بلاگ ها بلاگ های مجله گردشگری بلاگ های اخبار گردشگری برخی ایرلاین‌ها از استرداد بلیت طفره می‌روند

پر بازدید ترین مطالب

برخی ایرلاین‌ها از استرداد بلیت طفره می‌روند
17 اردیبهشت 1401

حرمت الله رفیعی، رئیس هیات مدیره انجمن شرکت‌های هواپیمایی و گردشگری روز دوشنبه نامه‌ای در خصوص عدم استرداد هزینه بلیت توسط ایرلاین‌ها، به وزیر راه و شهرسازی ارسال کرد.

وی اظهار نظر کرد: شرکت‌های هواپیمایی و ریلی، پس از ابلاغ این دستور، حق دریافت حق کنسلی بلیت قطار و هواپیما را ندارند و این درحالی است که برخی از ایرلاین‌ها این کار را نمی‌کنند. به ایرلاین‌های خاطی متذکر شده‌ایم، امیدواریم به زودی این مشکل رفع شود.

 

درمورد برگرداندن هزینه‌های رزرو هتل های داخلی توسط مجموعه‌داران نیز این‌چنین گفت: در این بخش مشکل جدی نداریم و به جز هتل‌های کوچک که مشکل پرداخت دارند، تعداد زیادی از هتل‌ها همکاری لازم را در این زمینه داشته‌اند و مبالغ رزرو را به مسافران، استرداد کرده‌اند.

درباره ادغام پروازها، حرمت الله رفیعی اینگونه توضیح داد که: در این شرایط بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی مسافر ندارند و سفر هوایی کم شده و در این بین ایرلاین‌ها با یکدیگر توافق می‌کنند که از یک هواپیما در مسیر مشترک استفاده بکنند. این مسئله در صورتی به مسافر اطلاع داده می‌شود که ساعت پرواز تغییر کند. در غیر این صورت طبق اطلاعات پروازی روی بلیت، سفر انجام خواهد شد.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان چین، شیوع پیدا کرد و تا به امروز در بیش از 80 کشور جهان گسترش یافته و بیش  از ده‌ها هزار نفر را مبتلا کرده است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نیز روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه از ابتلا و درگذشت دو شهروند قمی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد. ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، با اعلام همه‌گیر بودن آن به سرعت تشکیل شد.

و در آخر توصیه پزشکان این است که با پرهیز از سفر، خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی می‌توان تا حدودی از ابتلا و سرایت آن به دیگران جلوگیری کرد.


نام
نام خانوادگی
متن پیام