بیسان بلاگ ها بلاگ های روسیه بلاگ های سن پترزبورگ بهترین هتل های مسکو کدام ها هستند؟
ماهان ایر 7 شب و 8 روز

تور مسکو + سن پترزبورگ - ماهان - نوروز 1403

  • گشت شهری
  • صبحانه
  • بیمه مسافرتی

تهران

پرواز رفت 1402/12/29

سن پترزبورگ

پرواز برگشت 1403/01/07
54995000 تومان
ایرفلوت 6 شب و 7 روز

تور مسکو + سنت پترزبورگ - ایرفلوت

  • گشت شهری
  • صبحانه
  • بیمه مسافرتی

تهران

پرواز رفت 1403/03/10

سن پترزبورگ

پرواز برگشت 1403/03/16
60190000 تومان
نوردویند 6 شب و 7 روز

تور مسکو + سنت پترزبورگ - نوردويند

  • گشت شهری
  • صبحانه
  • بیمه مسافرتی

تهران

پرواز رفت 1403/03/04

سن پترزبورگ

پرواز برگشت 1403/03/10
52990000 تومان
معراج 7 شب و 8 روز

تورمسکو + سن پترزبورگ-معراج

  • گشت شهری
  • صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1402/03/05

سن پترزبورگ

پرواز برگشت 1402/03/12
34490000 تومان
تور مسکو + سنت پترزبورگ -  ایرفلوت
ایرفلوت 6 شب و 7 روز

تور مسکو + سنت پترزبورگ - ایرفلوت

  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1403/03/13

سن پترزبورگ

پرواز برگشت 1403/03/19
58870000 تومان
تور مسکو + سنت پترزبورگ - ‌ایرفلوت
ایرفلوت تور مسکو + سنت پترزبورگ - ایرفلوت

تور مسکو + سنت پترزبورگ - ‌ایرفلوت

  • گشت شهری
  • صبحانه
  • بیمه مسافرتی

تهران

پرواز رفت 1403/03/17

سن پترزبورگ

پرواز برگشت 1403/03/23
58870000 تومان
ویزا روسیه
بهترین هتل های مسکو کدام ها هستند؟
05 شهریور 1401

هتل ریتز کارلتون مسکو


گروه هتل‌های ریتز از جمله شناخته شده‌ترین و برترین هتل‌سازان در سراسر جهان هستند به همین دلیل برخی از لوکس‌ترین هتل‌های دنیا را در کشور‌های زیادی ساخته‌اند. هتل ریتز مسکو از جمله بهترین هتل‌های ریتز بوده و البته از بهترین هتل‌های پنج ستاره جهان نیز محسوب می‌شود.

 این هتل سوئیت‌ها و اتاق‌های بسیار لوکس و مجللی دارد که بسیاری از آنها دارای چشم اندازی از کاخ کرملین و میدان سرخ مسکو هستند. بهترین و لوکس‌ترین و البته گران‌ترین سوئیت این هتل، سوئیت پرزیدنتال است. گردشگران می‌توانند در این سوئیت اقامتی همانند سطح یک رئیس جمهور و افراد والا مقام را تجربه کنید. تمامی دیزاین سوئیت بسیار زیبا و مجلل ساخته شده و امکانات رفاهی فوق العاده‌ای در آن برای مهمانان آماده شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پیانوی بزرگ، کتابخانه، حمام‌های ساخته شده با سنگ مرمر، سونا، وان، تراس تابستانی، اتاق غذا خوری، اتاق اداری و غیره اشاره کرد.

 در این هتل خدمات اسپا و ماساژ نیز برای علاقمندان ارائه می‌شود. این هتل دارای چندین رستوران مجلل بوده که انواع غذا‌های روسی و بین المللی را سرو کرده و البته چشم اندازی از شهر مسکو را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. همچنین اگر برای جلسات کاری در این هتل اقامت می‌کنید، هتل ریتز مسکو دارای یک سالن کنفرانس مجهز و با امنیت بالاست که می توانید از آن استفاده کنید.

 

هتل سان فلور

در تور مسکو اگر قصد اقامت در هتلی با قیمت مناسب را داشته باشید، هتل سان فلور یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها خواهد بود زیرا با ۲۴۴ اتاق که مجهز به اینترنت رایگان، حمام تجهیز شده و تلویزیون هستند و اگر مسافران با ماشین باشند، می‌توانند از پارکینگ رایگان نیز استفاده کنند. این هتل برای زوج‌های جوان خدمات ویژه‌ای ارائه می‌کند .

هتل فور سیزن مسکو


هتل فور سیزن نیز می‌تواند انتخابی عالی برای سفر به مسکو باشد. هتل فور سیزن مسکو تنها ۲۰۰ متر با میدان سرخ فاصله داشته و از این رو می‌توانید با چند دقیقه قدم زدن به میدان سرخ برسید. این هتل امکانات بسیار بالایی در اختیار گرشگران قرار می‌دهد ولی از طرفی قیمت بالایی نیز دارد. هتل فور سیزن مسکو دارای مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته بوده که علاوه بر تجهیزات کامل ورزشی امکانات جانبی همچون استخر، اسپا و ماساژ را نیز در اختیار گردشگران خود قرار می دهد.  در این هتل گردشگران می‌توانند در صورت تمایل خود خدمات ماساژ را در اتاق خود داشته باشند.

 این هتل دوچرخه هایی را به رایگان در اختیار مهمانان خود قرار میدهد تا اگر خواستند با دوچرخه سواری در شهر بیشتر با جاذبه‌های مسکو آشنا شوند. هتل فور سیزن همچنین دارای مرکزی برای سلامت مو و ناخن است که خدماتی همچون پدیکور، مانیکور، آرایش و... در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. این هتل خود دارای رستوران های لوکس و مجهزی است که علاوه بر غذا هایی لذیذ، فضایی آرام و زیبا را نیز سرو می‌کند. چنانچه در مدت اقامت در هتل کودکتان را نیز همراه داشته باشید، هتل خدمات گوناگونی را نیز برای کودک شما در نظر گرفته است.

 گردشگران می‌توانند درخواست مراقبت و نگهداری از کودک خود را داشته باشند تا در صورت نیا تنها به گردش و خرید بروند. برخی از امکانات همچون دستشویی با سایز کودک نیز برای کودکان در نظر گرفته شده است. خود هتل دارای مرکز تجاری نیز هست که برای خرید وسایل مورد نیاز یا خرید سوغاتی بسیار مناسب هستند.

 

 

هتل رادیسون بلو

 

این هتل چهار ستاره در تور مسکو یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب برای شماست که در خیابان (Yamskogo Polya) قرار دارد. یکی از خیابان‌های اصلی تجاری مسکو در نزدیکی این هتل واقع شده که دسترسی آسان به ایستگاه مترو و دیگر جاذبه‌های گردشگری شهر را برای مسافران فراهم می‌کند. رادیسون بلو با ۲۶۴ اتاق دو سبک طراحی متفاوت دارد؛ که یک سبک از اتاق‌های این هتل کلاسیک و سنتی طراحی شده است و سبک دیگر آن به سبک رنگ آبی آرام‌بخش با طراحی چوب است که اقامتی دلپذیر را برای مسافران تور مسکو فراهم می‌کند. این هتل نیز خدمات رفاهی بسیار مناسبی مانند؛ سالن بدنسازی، سونا، صرافی وغیره است.

 

هتل هایت مسکو

 

این هتل پنج ستاره که از جمله بهترین هتل‌های مسکو نیز هست، متعلق به گروه هتل سازی هایت بوده و در نزدیکی میدان سرخ واقع شده است. از هتل تا میدان سرخ تنها ۱۰ دقیقه با پای پیاده فاصله است. این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار لوکس و مجللی دارد اما بهترین سوئیت آن، سوئیت پرزیدنتال است.

این سوئیت ۲۲۷ متری امکانات فوق العاده‌ای را در اختیار مهمانان  قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها سالن غذا خوری بزرگ برای ۸ نفر، تلویزیون ۴۰ اینچی، تراس اختصاصی با چشم اندازی از کاخ کرملین و سالن تئاتر بولشوی، حمام ساخته شده از سنگ مرمر با کف گرم، میوه تازه و گل تازه برای هر روز و غیره این امکانات فوق العاده باعث می‌شود مهمانان هتل تجربه فراموش نشدنی از تور روسیه با بیسان سیر و اقامت در این هتل داشته باشند. البته مهمانانی که به اقامتی اقتصادی تر می‌اندیشند می‌توانند اتاق‌های بسیار عالی این هتل را رزرو کنند. یکی از این اتاق ها، اتاق یک تخته کینگ سایز با نمای شهر است. این اتاق نیز همچون همه اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون ۴۰ اینچی است.

از دیگر امکانات این اتاق می‌توان به قهوه ساز، حمام مرمر با کف گرم وغیره اشاره کرد. همچنین هر روز برای شما میوه‌های تازه آورده می‌شود. اگر بخواهید می‌توانید در اتاق غذا بخورید اما این هتل دارای رستوران‌ها و کافه های بسیار شیکی نیز هست که سر زدن به آنها خالی از لطف نیست. به خصوص یکی از رستوران‌ها که دارای تراسی با نمایش شهر است. 

 

هتل سنت رجیس مسکو

 

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل‌های مسکو برای اقامت در هنگام برگزاری تور روسیه هستید، ما به شما هتل سنت رجیس مسکو (The St. Regis Moscow Nikolskaya) را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل خارق‌العاده و زیبا در مرکز تاریخی مسکو یکی از هتل‌های لوکس و مورد اعتماد مسکو است که شما می‌توانید در هنگام سفر به روسیه از آن استفاده کنید. هتل سنت رجیس در مرکز تاریخی مسکو واقع‌شده است. این بدین معنا است که محل اقامت شما تنها چند دقیقه با میدان سرخ (Red Square)، کرملین (Kremlin) و تئاتر بولشوی مسکو (Bolshoi Theatre) فاصله دارد. اگرچه تاریخچه تأسیس این هتل به اوایل قرن بیستم و در سال ۱۹۰۴ بازمی‌گردد، امکانات مدرن این هتل باعث شده است تا گردشگران زیادی این هتل را به‌عنوان محل اقامت خود در هنگام سفر به مسکو انتخاب کنند.

همان‌طور که اشاره شد، جاذبه‌های گردشگری زیادی در اطراف این هتل قرارگرفته‌اند که این امر کار را برای برگزاری تور بازدید از مکان‌های دیدنی مسکو آسان‌تر می‌کند. در کنار جاذبه‌های روسیه که از آن‌ها نام‌برده شد، مرکز خرید گام (Gum Mall)، موزه تاریخ روسیه (State Historical Museum)، کلیسا سنت باسیل (St. Basil’s Cathedral) و مرکز خرید نیکولاسکایا پلازا (Nikolaskaya Plaza Mall) نیز در نزدیکی این هتل قرارگرفته‌اند. این هتل از تمام امکاناتی که در یک هتل پنج ستاره و لوکس می‌توان یافت بهره می‌برد.

 رستوران ایتالیایی، استخر مجهز، مرکز بهداشتی، آرایشی و درمانی، مرکز ورزشی بسیار مجهز و خدمات نگهداری از حیوانات خانگی از دیگر امکانات مدرن این مجموعه به‌حساب می‌آید. هتل سنت رجیس مسکو در ساختمان دوازدهم خیابان نیکولاسکایا در مرکز تاریخی مسکو واقع‌شده است.

 

هتل متروپل مسکو

 

اگر به دنبال یکی دیگر از بهترین هتل‌های مسکو در مرکز تاریخی این شهر هستید، می‌توانید راه خود را به میدان انقلاب مسکو پیدا کنید، جایی که هتل متروپل مسکو آماده پذیرایی از مهمانان خود است. این هتل پنج ستاره و لوکس یکی از بهترین محل‌های اقامت برای گردشگران تور روسیه به شمار می‌رود، چراکه این هتل تنها چند دقیقه با اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری در تور مسکو فاصله دارد.

میدان سرخ، کرملین، کلیسا سنت باسیل و مجموعه تئاتر بولشوی مسکو تنها چند دقیقه با این هتل فاصله‌دارند که این امر برای گردشگران تور مسکو بسیار اهمیت دارد. این هتل زیبا و لوکس با معماری منحصربه‌فرد خود تمام امکاناتی که از یک هتل پنج ستاره بین‌المللی انتظار دارید را در اختیار داشته و با ۳۴۶ اتاق خود همواره آماده پذیرایی از مهمانان مسکو است. یکی از امکانات منحصربه‌فرد و موردتوجه در هتل متروپل مسکو، سالن متروپل است. این سالن که یک رستوران لوکس و باشکوه است، محیط خارق‌العاده را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در کنار لذت بردن از آشپزی باکیفیت و بین‌المللی از موسیقی زنده کلاسیک لذت ببرند.

 اگرچه گردشگرانی که در حال حاضر قصد سفر به مسکو و اقامت در هتل متروپل را داشته باشند باید در نظر داشته باشند که صبحانه هتل به‌صورت موقت به بار چالیاپین منتقل‌شده است. بار چالیاپین یک بار ۲۴ ساعته است که وارث اولین کوکتل بار مسکو به‌حساب می‌آید. مرکز ورزشی، مرکز سلامتی و زیبایی و همچنین امکانات دیگر این هتل پنج ستاره باعث شده است تا گردشگران زیادی برای اقامت در این هتل زیبا اقدام کنند. فراموش نکنید که انتخاب هتل در مرکز گردشگری و تاریخی مسکو می‌تواند نقش مهمی در داشتن یک سفر بهتر و کامل‌تر به مسکو ایفا کند.

 

هتل هیلتون

 

لوکس‌ترین اقامت را در هتل ۵ ستاره هیلتون لنینگردسکیا در تور مسکو تجربه کنید که با ۲۷۳ اتاق در ۲۱ طبقه و نزدیک به ایستگاه متروی Krasnye Vorota  وKomsomolskaya  است. هتل هیلتون در سال ۱۹۵۴ در ساختمانی تاریخی ساخته شد که دارای استخر سرپوشیده و رستوران‌های درجه یک است که می‌توانید در تور مسکو با اقامت هتل هیلتون غذاهای روسی و بین‌المللی را نوش جان کنید. هیلتون در مرکز شهر مسکو قرار دارد که با منظره زیبایی از جاذبه‌های تاریخی شهر پذیرای گردشگران است. شما می‌توانید با خدمات لیموزین هتل نیز از شهر تاریخی مسکو دیدن کنید. در این هتل پارکینگ رایگان است و شما می‌توانید ساعت ۱۴ به وقت مسکو اتاقتان را تحویل بگیرید و در روز آخر اقامتتان تا ساعت ۱۲ ظهر اتاقتان را تحویل می‌دهید. یکی از لوکس‌ترین اقامت‌ها در تور مسکو، هتل 5 ستاره هیلتون است.

 

 

مجموعه هتل رادیسون مسکو

 

بدون شک یکی از بهترین هتل‌های مسکو که گردشگران می‌توانند در خلال برنامه‌های تور روسیه در آن اقامت کنند، مجموعه هتل رادیسون است که در ساحل رودخانه مسکوا (Moskva) قرارگرفته است. ساختمان مجموعه هتل رادیسون از یک معماری منحصربه‌فرد در مسکو بهره می‌برد که تشخیص آن بسیار ساده است. ازآنجایی‌که این هتل زیبا در نزدیکی مرکز گردشگری مسکو واقع‌شده است، بازدید از جاذبه‌های روسیه در تور مسکو را راحت‌تر کرده است. تعداد زیادی جاذبه گردشگری در نزدیکی مجموعه هتل رادیسون قرار دارد که هرکدام بخش مهمی از تور مسکو به شمار می‌روند.

 اگرچه کمتر از پانزده دقیقه تا میدان سرخ و کرملین فاصله دارد، مهم‌ترین جاذبه گردشگری نزدیک به مجموعه هتل رادیسون، خیابان آربات است. خیابان آربات یکی از مهم‌ترین خیابان‌های گردشگری در مسکو است که از مراکز خرید، رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز تفریحی زیادی تشکیل‌شده است. باغ‌وحش مسکو که از محبوبیت زیادی در تور روسیه برخوردار است نیز تنها چند دقیقه با مجموعه هتل رادیسون فاصله دارد. این هتل بزرگ که نزدیک به ۵۰۰ اتاق برای پذیرایی از مهمانان در اختیار دارد، امکانات زیادی ازجمله اینترنت رایگان برای تمام اتاق‌ها را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. رستوران‌ها و بارهای مجموعه هتل رادیسون نیز از شهرت به‌خصوص برخوردار هستند.

 ورندا (Veranda) یکی از بهترین صبحانه‌های مسکو را برای مهمانان هتل رادیسون آماده می‌کند درحالی‌که بار لابی هتل و همچنین رستوران باشگاه هتل نیز به‌صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از گردشگران هستند. این هتل پنج ستاره یکی دیگر از انتخاب‌های گردشگران تور مسکو برای اقامت در این شهر تاریخی و زیبا است.

 

 هتل لوته مسکو

 

یکی از مدرن‌ترین و بهترین هتل‌های مسکو در تور روسیه که گردشگران می‌توانند از امکانات آن استفاده کرده و از سفری لذت‌بخش به مسکو بهره ببرند، هتل لوته مسکو است که در مرکز تاریخی مسکو واقع‌شده است. این هتل زیبا و منحصربه‌فرد در سال ۲۰۱۰ تأسیس‌شده است که یک مزیت بزرگ برای این هتل نسبت به رقیب‌های خود در مسکو به شمار می‌رود. هتل لوته مسکو در بلوار نوینسکی (Novinskiy Boulevard) قرارگرفته است که این هتل را به جاذبه‌های گردشگری مهمی همچون میدان سرخ، کرملین و باغ‌وحش مسکو نزدیک می‌کند. دو ویژگی منحصربه‌فرد هتل لوته در تور مسکو، رستوران‌های بین‌المللی و سطح بالای آن است.

رستوران اوو (OVO) که یکی از بهترین رستوران‌های معاصر ایتالیایی در مسکو به شمار می‌رود و رستوران مگومی (MEGUmi) یک رستوران مدرن آشپزی ژاپنی است. البته ویژگی‌های دیگر این هتل لوکس همچون استخر مجهز، مرکز سلامتی و ورزشی مدرن و یکی از مشهورترین سالن‌های اسپا (SPA) در مسکو از دیگر مزیت‌های قابل‌توجه این هتل لوکس در مرکز تاریخی مسکو هستند.

همچون دیگر هتل‌های حاضر در مرکز تاریخی مسکو، خیابان آربات، یکی از مهم‌ترین خیابان‌های مسکو و تئاتر بولشوی، یکی از برترین مراکز فرهنگی در تور مسکو نیز فاصله کمی با هتل لوته مسکو دارند. هتل لوته مسکو با در اختیار داشتن بیش از ۳۰۰ اتاق ویژه پذیرایی از مهمانان توانسته است نظر مثبت بسیاری از گردشگران را در خلال برگزاری تور روسیه به خود جلب کند.

 


نام
نام خانوادگی
متن پیام