بیسان هتل ترکیه آنتالیا هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا

هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا

ترکیه آنتالیا

اطلاعات بیشتر

مکان

در مورد هتل

کریستال پرستیژ الیت آنتالیا ( Crystal Prestige Elite Hotel ) هتلی س پنج ستاره که در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است.

این هتل از دره گوینوک 3.4 کیلومتر ، تفرجگاه ساحلی کمر 7.2 کیلومتر ، ساحل و پارک مونلایت 7.4 کیلومتر ، پارک ساحلی بلدیبی 7.8 کیلومتر و تا ساحل بانوان ساریسو 17.7 کیلومتری این هتل قرار دارد.

این در سال 2007 به بهره برداری رسید و در سال 2015 بازسازی شده است. هتل دارای 583 اتاق می باشد که همه اتاق ها دارای ویو جذابی و هم فضای بسیار آرامش‌ بخش و دنجی دارند و از امکانات فوق‌العاده خوب و مناسبی مثل مینی‌بار، چای و قهوه‌ساز، حمام اختصاصی با دوش، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سشوار و بالکن برخوردار هستند. که برخی از این بالکن ها به سمت دریا می باشد. البته این هتل قبلا با نام آمارا و قبل تر از آن نیز با نام لوشاتو پرستیژ شناخته می شد. 

تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت ( LCD TV ) و اینترنت بیسیم ( WiFi ) رایگان می باشند.

هتل کریستال پرستیژ الیت آنتالیا، هتلی است مجهز به ۲ استخر روباز، استخر سرپوشیده، سرسره‌های آبی، باشگاه ورزشی، بخش اسپا همراه با سونا و حمام ترکی و زمین تنیس است. این هتل امکاناتی چون زمین بازی کودکان و اتاق خانواده نیز دارد همچنین ورود حیوانات خانگی به این ممنوع میباشد.

این هتل رو به دریا دارای ساحل اختصاصی به سمت دریای مدیترانه دارد که از ویژگی محبوب این هتل میباشد و دارای 2 استخر روباز همراه با یک سرسره آبی ، باشگاه ورزشی و مرکز اسپا می باشد. امکانات دیگر آن شامل استخر سرپوشیده، جکوزی ، مرکز اسپا ، سونا ، حمام ترکی، زمین تنیس می باشد.هتل دارای پارکینگ اختصاصی رایگان نیز می باشد.

جالب است بدانید که هتل دارای یک رستوران منودار میباشد که بهترین غذاها را با کیفتی مناسب برای مهمانان سرو می‌کند.در لابی زیبای هتل هم که در آن همیشه زنده‌ نوازی پیانو وجود دارد میتوانید از انواع نوشیدنی لذت ببرید. رستوران اصلی هتل ( رستوران SU ) محسوب می شود و مسافران می توانند وعده های صبحانه، ناهار، شام را در آن میل نمایند. رستوران کودکان ( Kiddy restaurant ). رستوران ( Beach park ) این رستوران ارائه دهنده کیک و باقلوای سنتی ترکیه می باشد. ( اسنک بار آلگریو ) این رستوران که کنار استخر قرار گرفته است؛ ارائه دهنده انواع اسنک و غذاهای سبک برای مسافرانی است که از استخر استفاده می کنند.( اسنک رستوران کنار پارک آبی ) این رستوران نیز انواع اسنک و غذاهای سبک را ارائه می دهد. ( رستوران آلاکارته ) این رستوران انواع غذاهای ترکی، چینی، ایتالیایی، فرانسوی و دریایی را ارائه می دهد.

این هتل دارای 7 کافه می باشد که انواع نوشیدنی ها برای مسافران فراهم می آورند:( کافه لابی) در لابی هتل قرار گرفته است و ارائه دهنده انواع نوشیدنی ها ست. ( کافه پیانو ) این کافه نیز ارائه دهنده انواع نوشیدنی ها ست. ( کافه دیسکو ) انواع نوشیدنی ها را ارائه می کند. (کافه وین ) در این کافه می توانید نوشیدنی های غیر الکلی و آبمیوه سفارش دهید. کافه ( green fields ) این کافه ارائه دهنده انواع نوشیدنی های متفاوت است. ( اسنک بار ساحلی ) در این کافه می توانید انواع نوشیدنی ها و اسنک را سفارش دهید. ( کافه ساحلی )  ارائه دهنده انواع نوشیدنی های سرد و گرم می باشد.

لازم به ذکر است که می توانید با هزینه اضافی نوشیدنی دلخواه خود را در اتاق سرو کنید.

این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر فاصله است.

امکانات

خدمات نظافتی
  • سرویس اتو
عمومی
  • تهویه مطبوع
  • پارکینگ
امکانات سلامتی
  • باشگاه بدنسازی
  • استخر کودکان
  • استخر
  • اسپا
رسانه و فناوری
  • تلوزیون
  • وای فای رایگان
امنیت ایمنی
  • صندوق امانات
  • نگهبانی 24 ساعته
غذا و نوشیدنی
  • رستوران
فضای بیرون
  • تراس

زبان ها

عربی
آذربایجانی
بلغاری
آلمانی
انگلیسی
فرانسوی
روسیه ای
اسلوونیایی
صربی
ترکی
چینی
فارسی
هندی