بیسان هتل ترکیه آنتالیا هتل کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا آنتالیا

هتل کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا آنتالیا

ترکیه آنتالیا

اطلاعات بیشتر

مکان

در مورد هتل

کریستال دلوکس ریزورت اند اسپا ( Crystal De Luxe Resort & Spa ) هتلی ست پنج ستاره که در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است.

این هتل از ساحل مون لایت 1.6 کیلومتر  پلاژ آی ایشیغی 1.9 کیلومتر پلاژ کمر آنتالیا 3 کیلومتر دینو پارک آنتالیا 7.7 کیلومتر و شهر قدیمی فاسلیس 8.5 کیلومتری این هتل قرار دارد.

این هتل 356 اتاق دارد که در 6 طبقه قرار دارد و با آسانسور در دسترس است و شامل واحدهای بی‌نظیر اقامتی متفاوتی ست استراحتگاهی است در میان باغ های جذاب و باصفا که همگی دارای عایق صدا تهویه مطبوع، قفل های الکترونیکی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، لپ تاپ و گاوصندوق هستندهمچنین تعدادی از اتاق ها دارای نمای باغ و دریای مدیترانه بوده و از حمام (وان و سشوار) برخوردار می باشد. و شامل انواع اتاق‌های توئین یا دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق توئین یا دوبل استاندارد با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده، سوئیت کینگ، سوئیت کوئین، اتاق کوادروپل استاندارد میباشد.

چشم‌انداز زیبایی محیط اطراف هتل را فراگرفته است که از برخی اتاق‌ها می‌توانید مناظر دلنوازی از دریای مدیترانه و باغ را تماشا کنید. در اتاق‌ها امکاناتی نظیر میز کار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، بالکن تعبیه‌ شده است. خدمات ارائه‌ شده در قسمت شستشو عبارت‌اند از لباسشویی و اتوکشی که هر دو مورد با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. پارکینگ مجموعه نیز اختصاصی و رایگان است و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند.

امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل به‌ قدری زیاد هستند که ساعات بیشتری از سفرتان را در داخل هتل سپری خواهید کرد. یکی از امکانات مشهور استخر روباز است که در تمامی طول سال دایر می‌شود و بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌توانید از این استخر بهره‌مند شوید.

از دیگر امکانات هتل میتوان به ساحل اختصاصی ، تراس آفتاب ، باغ ، استخر سرپوشیده (در تمام سال) ، حمام ترکی ، ماساژ ، مرکز سلامت و اسپا ، مرکز تناسب اندام ، سونا ، کلوپ شبانه ، بولینگ ، کانوئینگ ، دارت ، موج سواری ، تنیس روی میز ، بیلیارد ، زمین بازی کودکان ، اتاق بازی ، زمین تنیس ، اسنک بار ، بار، رستوران ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات ارزی  انبارداری چمدان ها ، خدمات اتو (با هزینه) ، خشکشویی (با هزینه) ، دستگاه فکس و فتوکپی ، مرکز تجارت ، امکانات برگزاری ملاقات ها ، تهویه مطبوع  ، فروشگاه در محل ، سیستم گرمایشی ، امکان اجاره ماشین ، فروشگاه سوغات ، صندوق امانات ، آسانسور ، اتاق خانواده ، سالن زیبایی ، امکانات ویژه افراد ناتوان ، اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری و خدمات اتاق را میتوان اشاره کرد. همچنین حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل هتل را ندارند.

در یکی از 3 استخر سرپوشیده و روباز ، به ورزش و استراحت بپردازند. منطقه استخر آب شیرین که بخشی از آن گرم می شود ، دارای استخر کودکان نیز می باشد. منطقه استخر همچنین شامل یک جکوزی ، یک سرسره آبی و یک نوار کنار استخر است. تراس آفتاب ، دارای سالن های آفتابی و سایه بان ، در دسترس است. طرفداران ورزش های آبی گزینه های زیادی برای انتخاب از جمله ورزشهای هوازی اسکی روی آب ،موج سواری، جت اسکی ، قایق موتوری، قایق پارویی ، قایق موزی ، قایق کانو ، قایقرانی ، کاتامارانینگ و غواصی است. این اقامتگاه ورزش های سرپوشیده متعددی ، از جمله سالن های ورزشی ، تنیس روی میز ، دارت ، کالستیک و ایروبیک و بولینگ را ارائه می دهد. یک مجموعه سلامتی با سونا ، حمام بخار ، حمام سنتی ، سالن زیبایی و سولاریوم ، اسپا و ماساژ درمانی وجود دارد. امکانات تفریحی شامل یک برنامه سرگرمی ، یک کلوپ مخصوص بچه ها ، باشگاه شادی مخصوص بچه ها ، موسیقی زنده و یک باشگاه حرکات موزون است.
امکانات غذا خوری شامل اتاق ناهار خوری ، اتاق صبحانه و کافه است. میهمانان می توانند در رستوران غیر سیگاری که دارای تهویه هوا و یک منطقه مجزا برای افراد سیگاری است ، از غذاهای خود لذت ببرند. از جمله مزایای وعده های غذایی کامل ، علاوه بر انتخاب انواع نوشیدنی و یک مینی بار، پیشنهادهای ویژه مانند میان وعده ها و تنقلات است . در هنگام صرف صبحانه ، ناهار و شام ، میهمانان با بوفه ی دلپذیر از خود پذیرایی می کنند و یا یک منوی تنظیم شده برای ناهار و شام سفارش می دهند. وعده های غذایی ویژه از جمله وعده های غذایی رژیمی نیز موجود است.تمام مهمانان هتل با شیرینی های سنتی جزریه (Cezerye) و دسر میوه ای پذیرایی می شوند. در رستوران های هتل نیز مهمانان می توانند از چشیدن غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و ترکی لذت ببرند.

میز پذیرش در لابی بصورت شبانه روزی است . امکانات رفاهی شامل اتاق رختکن ، صندوق امانات و خدمات صرافی است. دسترسی به اینترنت وای فای در مناطق عمومی فراهم شده است. این مجتمع دارای امکانات قابل دسترسی با ویلچر است. فروشگاه های مختلفی از جمله سوپر مارکت وجود دارد.  امکانات اضافی شامل یک استند روزنامه و یک اتاق تلویزیون است. خدمات و امکانات بیشتر شامل سرویس نگهداری نوزاد(با هزینه) ، سرویس مراقبت از کودک ، خدمات پزشکی ، سرویس اتاق (با هزینه) ، خدمات خشکشویی ، آرایشگاه و پزشک هتل می باشد.

این هتل از مرکز شهر 37 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 56 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات

امکانات سلامتی
  • باشگاه بدنسازی
  • سونا
  • استخر
  • ماساژ
فعالیت ها
  • پارک آبی
عمومی
  • آسانسور
  • پارکینگ
امنیت ایمنی
  • نگهبانی 24 ساعته
  • صندوق امانات
رسانه و فناوری
  • وای فای رایگان
  • تلوزیون
خدمات نظافتی
  • خشکشویی
غذا و نوشیدنی
  • کافی شاپ
  • رستوران

زبان ها

عربی
آذربایجانی
بلغاری
آلمانی
انگلیسی
فرانسوی
روسیه ای
اسلوونیایی
صربی
ترکی
چینی
فارسی
هندی