بیسان هتل ترکیه آنتالیا هتل کریستال آنتالیا

هتل کریستال آنتالیا

ترکیه آنتالیا

اطلاعات بیشتر

مکان

در مورد هتل

هتل کریستال آنتالیا Antalya crystal  hotel به همراه اتاق‌هایی با منظره‌ای به سمت دریای مدیترانه و باغ‌های اطراف، در شهر آنتالیا قرار گرفته است. این هتل دارای مرکز آبگرم، استخر و بالکن هستند. همه‌ی اتاق‌های این هتل دارای درب‌های ضد سرقت اتوماتیک، ماهواره، میز نوشیدنی کوچک لپ تاپ و گاو صندوق هستند.از دیگر امکانات این هتل زیبا می‌توان به حمام، سونا، آبگرم معدنی و اتاق ماساژدر کنار هم لذت برد. فعالیت‌های ورزشی مانند تنیس، بولینگ و همچنین ورزش‌های آبی در این هتل قابل استفاده هستند. همچنین در رستوران این هتل می‌توانید از غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی لذت ببرید. مرکز خرید شهرحدود  20 کیلومتر از هتل کریستال فاصله دارد. مسافران، پس از اقامت در این هتل نمره‌ی 8.9 را به آن اختصاص داده‌اند.

 

رستوران‌های هتل کریستال آنتالیا

رستوران کریستال: این رستوران عنوان رستوران اصلی هتل با ارائه بوفه گسترده صبحانه، ناهار و شام از میهمانان پذیرایی می کند. میهمانان می توانند روزانه از ساعت 7 تا 10 از صرف بوفه صبحانه، از ساعت 12:30 تا 14:30 از صرف بوفه ناهار و از ساعت 19 تا 21:30 از صرف بوفه شام در فضای فوق العاده آن لذت ببرند. 

استیک هاوس: این رستوران با منویی غنی از انواع غذاهای کبابی از میهمانانش پذیرایی می کند.

رستوران Carretta: در فضای فوق العاده از صرف تازه ترین ماهی‌های دریای مدیترانه لذت ببرید. این رستوران با ارائه منوی آلاکارته از میهمانانش پذیرایی می‌کند.

رستوران Al Dente: این رستوران با منویی بسیار غنی، بهترین غذاهای ایتالیایی را ارائه می‌دهد.

رستوران Anatolia: این رستوران به ارائه مجموعه‌ای برتر از غذاهای شرقی و غذاهای ترکی می‌پردازد.

کافه رستوران Lobby Lounge: لابی لانج این هتل به صورت 24 ساعته با ارائه انواع میان وعده‌های سبک از میهمانانش پذیرایی می‌کند.

سرگرمی‌های هتل کریستال آنتالیا

ما می خواهیم شما را در طول روز خود از فعالیت‌های انیمیشن، نمایش‌های عصرانه و کنسرت‌های موسیقی زنده که توسط گروه‌های حرفه‌ای در روزهای خاصی از هفته برگزار می‌شوند، لذت ببرید.

اتاق جلسات و کنفرانی هتل کریستال آنتالیا

در این هتل دو اتاق جلسات وجود دارد که یکی از آنها 625 متر مربع با ظرفیت 600 نفر است و دیگری با مساحت 126 متر مربع و ظرفیت 50 نفر می‌باشد. این سالن‌ها مجهز به جدیدترین امکانات فناوری بوده و مناسب برای همه رویدادها و مراسم هستند.

مراکز ورزشی هتل کریستال آنتالیا

برای میهمانانی که علاقه‌مند به تناسب اندام و ورزش‌های آبی هستند، این هتل امکاناتی را فراهم کرده که میهمانان با توجه به نیازشان، از آنها بهره‌مند شوند. شما می‌توانید در طول تعطیلات خود از تمامی امکانات شامل: ورزش‌های آبی، تناسب اندام، زمین تنیس، زمین بسکتبال، والیبال ساحلی و تنیس روی میز لذت ببرند.

مرکز آبدرمانی و اسپا هتل کریستال آنتالیا

مرکز آبدرمانی و زیبایی هتل کریستال، با تمامی امکانات و با مساحت 800 متر مربعی، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که تعطیلات بی نظیری را با درمان پوست و بدن خود بگذرانید. از جمله خدمات سلامتی که در این مجموعه برای میهمانان فراهم شده، می‌توان به ماساژ بالی، تخت خواب‌های آرامش بخش، جکوزی، استخر با سیستم ماساژ هیدرو، جکوزی اختصاصی، خدمات حمام ترکی، سونا خشک، اتاق بخار و آرایشگاه، اشاره نمود. میهمانان همواره می‌توانند از خدمات ماساژ درمانی، گل درمانی، گیاه درمانی، آب درمانی، خزه درمانی، لایه برداری از بدن، درمان با سنگ داغ، شیاتسو، رفلکسولوژی، ماساژ پای تایلندی، ماساژ ترکی، ماساژ تایلندی، ماساژ سر و انواع ماساژهای ویژه پوست، بهره‌مند شوند.

کلاب کودکان هتل کریستال آنتالیا

هتل کریستال برای کودکان شما فضایی را ایجاد کرده تا بتوانند در مدت تعطیلات اوقات سرگرم کننده و خوشی را بگذرانند. فعالیت های: مینی کلاب Crispy، انواع بازی‌ها، استخر خصوصی، وعده‌های غذایی و آشامیدنی برای کودکان و نوجوانان بین سنین 4 تا 12 سال و همچنین فعالیت‌های ویژه جوانان Teenage Club برای میهمانان جوان بین سنین 13 تا 17 سال  انجام می‌گیرد. کادر خدماتی مجموعه کلاب کودکان و نوجوانان با تجربه و دانش بالا، سعی در ایجاد محیطی سرگرم کننده و آموزشی با میزبانی دوستانه و خوشایند را داشته‌اند.

 

 

امکانات

زبان ها

عربی
آذربایجانی
بلغاری
آلمانی
انگلیسی
فرانسوی
روسیه ای
اسلوونیایی
صربی
ترکی
چینی
فارسی
هندی