بیسان هتل ترکیه آنتالیا هتل تایتانیک گلف بلک آنتالیا

هتل تایتانیک گلف بلک آنتالیا

ترکیه آنتالیا

میانگین امتیاز کل 8.4
کارکنان
8.4
امکانات
8.5
پاکیزگی
8.8
آسایش
8.7
ارزش
7.9
موقعیت
8.4
وای فای رایگان
8.8
اطلاعات بیشتر

مکان

در مورد هتل

هتل تایتانیک گلف بلک آنتالیا Titanic Deluxe Golf Belek در میان جنگل نی‌زار واقع شده است. این هتل لوکس دارای 9 استخر روباز، 2 استخر سرپوشیده به همراه یک پارک آبی با سرسره آبی بوده و همه‌ی خدمات آبگرم و فیتنس نیز در دسترس می‌باشند. همچنین هتل تایتانیک گلف بلک دارای بیش از 1000 متر ساحل اختصاصی است. این هتل مدرن‌ترین اتاق‌ها را به همراه تلویزیون ال ای دی، سیستم تهویه هوای مرکزی و یک میز کوچک نوشیدنی برای میهمانان خود فراهم کرده است. همچنین همه‌ی اتاق‌ها بالکن با منظره رو به باغ و رو به رودخانه دارند. هتل تایتانیک گلف بلک شامل یک بوفه رستوران برای کودکان و 4 رستوران برای سرو انواع غذاهای منتخب ترکی، ایتالیایی وغذاهای دریایی مخصوص می‌باشد. شما میهمانان هتل می‌توانید از حمام ترکی لذت برده و یا در رودخانه قایق سواری کنید. هتل تایتانیک گلف بلک همچنین دارای منطقه‌ی اختصاصی ورزشی به همراه 8 زمین تنیس و 3 زمین فوتبال استاندارد می‌باشد. فرودگاه آنتالیا در فاصله‌ی 30 کیلومتری از این هتل قرار دارد. 

 

رستوران‌های هتل تایتانیک گلف بلک آنتالیا

علاوه بر بوفه‌ی باز، رستوران‌های a la carte نیز غذاهای ترکی، ایتالیایی و دریایی را با سرآشپزهای حرفه‌ا‌‌ی تهیه کرده و برای میهمانان سرو می‌کنند. همچنین میهمانان می‌توانند انواع نوشیدنی‌های لذیذ را در فضای زیبای کافه‌های هتل تایتانیک گلف تجربه کنند. به علاوه، یک رستوران در هتل وجود دارد، که بوفه‌ای مخصوص کودکان نیز در نظر گرفته است. همچنین 4 رستوران دیگر این هتل بزرگ، انواع غذاهای خوشمزه را بنا به درخواست میهمانان، مهیا می‌کند. رستوران‌های هتل تایتانیک گلف بلک شامل:

رستوران اصلی: در این رستوران که از 5 بخش متفاوت با دکوراسیون زیبا طراحی شده، صبحانه، ناهار و انواع غذاهای رژیمی برای وعده شام برای میهمانان سرو می‌شود. همچنین میهمانان می‌توانند از بوفه‌ی غذا و شام دیر وقت نیز لذت ببرند.

رستوران Poppet’s Railway: این رستوران که در فضای جداگانه از رستوران اصلی قرار گرفته، مناسب کودکان می‌باشد. رستوران Poppet’s Railway با طراحی خاص و استفاده از رنگ‌های شاد، غذاهای مشهور را در محیطی سرگرم کننده و زیبا برای میهمانان کوچکتر سرو می‌کند.

رستوران Okeanos A La Carte Restaurant: در این رستوران انواع غذاهای دریایی با کیفیت و خوشمزه، در فضایی زیبا و مشرف به رودخانه، برای میهمانان سرو می‌شوند.

رستوران Pascarella a la carte restaurant: در این رستوران که به سبک کلاسیک ایتالیایی طراحی شده، سرآشپزهای حرفه‌ای غذاهای خوشمزه‌ی ایتالیایی را در محیطی دنج و فراموش نشدنی در کنار استخر، برای میهمانان سرو می‌کنند.

رستوران Hasır A la Carte Restaurant: این رستوران غذاهای خاص و سنتی ترکی را با منظرهی زیبا به سمت رودخانه برای میهمانان سرو می‌کند. همچنین میهمانان در این رستوران می‌توانند از غذای مخصوص Hasir برای وعده‌ی شام لذت ببرند.

رستوران Beef Grill Club: در رستوران بیف کلاب، انواع غذاهای گوشتی و کبابی با منظره‌ی زیبا به سمت رودخانه، برای میهمانان فراهم می‌شود. همچنین، میهمانان همه روزه می‌توانند از صبحانه سنتی ترکی Serpme لذت ببرند.

رستوران Dinner on the Boat: میهمانان هنگامی که از سفر به یادماندنی بر روی قایق در رودخانه لذت می‌برند، می‌توانند از خوردن شام در این قایق نیز بهره‌مند شوند.

رستوران Cabana A La Carte Restaurant: میهمانان می‌توانند در کنار استخر و زیر آسمان درخشان و پر ستاره، شامی به یاد مادنی را تجربه کنند.

رستوران Green Lagoon Snack Restaurant: در رستوران گرین لاگون که در نزدیکی رودخانه واقع شده، انواع غذاهای سنتی و کبابی ترکی برای میهمانان سرو می‌شود.

رستوران Pita Pan: این رستوران انواع غذاهای سنتی و خاص ترکی را که با مواد اولیه ارگانیک تهیه می‌شوند، برای میهمانان سرو می‌کند. 

رستوران Stella Snack Restaurant: در رستوران استلا، انواع اسنک‌ها به همراه منوی مفصل غذاهای هتل، در کنار ساحل اختصاصی و مشرف به دریا، سرو می‌شوند.

کافه بار: در لابی، در کنار استخر و یا در ساحل هتل تایتانیک گلف، میهمانان می‌توانند از 13 کافه بار که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سرو می‌کنند، لذت ببرند. همچنین در کافه Bebak انواع قهوه ترکی سنتی برای میهمانان مهیا می‌باشند.

مرکز اسپا و آبدرمانی هتل تایتانیک گلف بلک آنتالیا

مرکز اسپا و آبدرمانی Befine با مساحت 13000 متری، ذهن و بدن شما را به دنیایی آرامش‌بخش دعوت می‌کند. همچنین، فضای زیبا و دکوراسیون برگرفته از معماری آسیای شرقی این مجموعه، به میهمانان تجربه‌‌ای فراموش نشدنی را هدیه می‌دهد. میهمانان همواره می‌توانند از بخش‌های مختلف این مرکز مانند: اتاق ماساژ، جکوزی، استخر با منظره‌ی درختان گرمسیری (استخر جت)، استخر بخار و سونای خشک، بهره‌مند شوند.

استخرهای سرپوشیده: استخرهای سرپوشیده این مجموعه با مساحت 300 متر مربعی، همه روزه در دسترس میمانان است تا بتوانند در آن بدن خود را ریلکس کنند. همچنین استخر تفریحی مخصوص کودکان با آب گرم (20،25،30 درجه) ، در کنار استخر بزرگسالان تعبیه شده تا بتوانند در کنار والدین خود لحظات خوشی را سپری کنند.

استخر با آب نمک: این استخر نیز به همراه آب شور و مواد معدنی، تاثیر به سزایی در روند درمانی میهمانان خواد داشت.

حمام: برای درک بهتر و بیشتر از حمام ترکی، حتما سری به حمام خاص این مجموعه بزنید. دکوراسیون ترکیبی رومی و عثمانی، سرامیک‌های زیبا، ستون‌های حیرت انگیز و استخرهای منحصر به فرد، از جمله ویژگی‌های خاصی هستند که میهمانان از تجربه کردن آنها لذت خواهند برد.

اتاق استراحت: در این اتاق هم میهمانان می‌توانند پس از بهرم‌ندی از بخش حمام ترکی، با نوشیدنی‌های گرم و سرد خوش طعم، از خود پذیرایی کرده و به استراحت بپردازند.

مجموعه‌ی اسپا: در این سوئیت ممتاز نیز میهمانان لذت واقعی استفاده از حمام بخار، سونا خشک، جکوزی، اتاق استراحت و انواع خدمات ماساژ درمانی با روغن‌های مخصوص و معطر را خواهند چشید.

کلاب کودکان هتل تایتانیک گلف بلک آنتالیا

کلاب کودکان Tini نیز در محیطی به مساحت 6000 متر مربع ساخته شده که در آن خدمات آموزشی و فعالیت‌های سرگرم ‌کننده به توسط مربیانی که با زبان‌های مختلف با کودکان صحبت می‌کنند، ارائه می‌شود. برنامه‌های این کلاب مناسب کودکان سنین 3 تا 11 سال می‌باشد. همچنین، استخر کودکان با سرسره‌ی آبی، سالن‌های رقص باله، ژیمناستیک، اتاق بازی، کتابخانه و سینما، برای کودکان شما فراهم هستند.

0-3 years Tini-Min: این کلاب مخصوص کودکان 0 تا 3 سال بوده که در آن خدمات متمایز و مخصوصی برای آنها تدارک دیده شده که از آنها می‌توان به اتاق نگهداری کودک، سرویس پرستار کودک، غذاخوری کودکان و اسباب بازی‌های مخصوص کودکان زیر 3 سال اشاره کرد. همچنین برای کودکان بالای 3 سال، خدمات نگهداری کودک به عنوان یک سرویس اضافه در نظر گرفته می‌شود.

4-7 years Tini-Midi: در این کلاب تمامی خدمات و آموزش‌های مخصوص کودکان 4 تا 7 سال، در بین ساعت 10 صبح تا 12 ظهر ارائه می‌شود. فعالیت‌های روزانه، نقاشی روی صورت، مینی دیسکو و کارگاه‌های آموزشی از عمده‌ی این خدمات هستند.

8-11 years Tini-Maxi: برای گروه سنی 8 تا 11 سال، برنامه‌های سفر به طبیعت و پارک ماجراجویی مهیا شده و همچنین کودکان بالای 11 سال نیز می‌توانند در فعالیت‌ها و ورزش‌هایی از قبیل واترپلو، والیبال ساحلی، پارک آبی، تورهای دوچرخه سواری، فوتبال، ورزش‌ در فضای باز، مسابقات ورزشی و بازی‌های المپیکی شرکت کنند.

Tini Gourmet in: در این رستوران که به شکل یک واگن قطار طراحی شده، کودکان می‌توانند غذاهای مورد علاقه‌ی خود را که به صورت بوفه باز فراهم شده، میل کنند.

ساحل و استخر هتل تایتانیک گلف بلک آنتالیا

ساحل: ساحل 1000 متری جذاب و دیدنی این هتل که در کرانه‌ی دریای مدیترانه قرار گرفته، محیطی دنج، آفتابی گرم، شن‌هایی طلایی، و آبی زلال را به رخ میهمانان می‌کشد. این ساحل که زیستگاه طبیعی لاک پشت دریایی هاوکسبیل نیز می‌باشد، با تمام زیبایی‌هایش تعطیلات فراموش نشدنی را برای میهمانان پدیدار کرده است. همچنین در منطقه‌ی اختصاصی گیزبوس gazebos می‌توانید در هنگامی که از آفتاب گرم لذت می‌برید، نوشیدنی‌های سرد و خوشمزه را نوش جان کنید. شما میهمانان قادر خواهید بود تا با یک قایق در فاصله‌ی 4 دقیقه به رودخانه‌ی Beşgöz برسید و در جوار این رود قدم بزنید.

استخر: استخر اصلی، پارک آبی با 4 سرسره، استخر با آب دریا، استخر المپیکی، استخر مخصوص کودکان و استخر خانوادگی به همراه سرو انواع اسنک‌ها، همه و همه انتظار شما میهمانان را که هم می‌خواهید سرگرم شوید و هم از آفتاب گرفتن لذت ببرید را می‌کشند. همچنین استخر اقیانوس با ظرفیت شگفت انگیز 13 میلیون لیتر آب، یکی از بزرگترین استخرهای منطقه‌ی آنتالیا به شمار می‌رود. استخر المپیکی این هتل در 4 فصل سال مطابق با استانداردهای بین المللی و با آب گرم در دسترس میهمانان است.

رودخانه: رودخانه‌ی Beşgöz که در کنار هتل تایتانیک گلف بلک واقع شده، برای میهمانان تعطیلات به یادماندنی را رقم خواهد زد. نسیم گرم دریا که توسط رودخانه حمل می‌شود، لاک پشت‌ها، پرندگان، نی زارهای رنگارنگ و اردک‌ها، همگی دست در دست هم داده‌اند تا محیطی دلنشین را به شما میهمانان هدیه دهند.

سرگرمی‌های هتل تایتانیک گلف بلک آنتالیا

برنامه‌های سرگرم کننده در این هتل، شبانه روز ادامه دارند و میهمانان همواره می‌توانند از استخر، ساحل، جشن‌های ساحلی، رقص و انواع نمایش‌های شگفت انگیز در کنار رودخانه، لذت ببرند. تیم نمایش و انیمیشن Titanic بهترین نمایش‌های خود، اعم از رقص‌های محلی و آکروباتیک، را در فضای روباز River side به همراه سیستم‌های حرفه‌ای صوتی و روشنایی، برای میهمانان به اجرا در می‌آورد. در کلاب Eternity نیز میهمانان جوان و با انرژی هتل تایتانیک گلف می‌توانند لحظات خوشی را با انواع جشن‌ها و اجراهای موسیقی، تجربه کنند. همچنین، میهمانان در حالی که از دریا و ساحل این هتل لذت می‌برند، قادرند از انواع سرگرمی‌ها مانند: قایق سواری، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، بسکتبال، واترپلو، دارت، بیلیارد، سینما، اتاق بازی، ایروبیک در آب، بولینگ و مینی فوتبال، بهره‌مند شوند.

امکانات ورزشی هتل تایتانیک گلف بلک آنتالیا

میهمانان همواره می‌توانند از تمامی امکانات رفاهی هتل تایتانیک مانند ورزش‌های آبی و همچنین دیگر ورزش‌ها شامل فوتبال، گلف، بسکتبال، والیبال و مرکز تناسب اندام در باشگاه BeFine، که کاملاً مجهز به مربیان آمادگی جسمانی است، بهره‌مند شوند. این هتل همچنین دارای 4 زمین چمن حرفه‌ای فوتبال با استانداردهای فیفا بوده و 4 زمین تنیس و استخر المپیکی با مساحت 1250 متر مربع با عمق 2.20 در دسترس میهمانان می‌باشند. مرکز تناسب اندام 620 متری هتل تایتانیک گلف نیز با تمامی امکانات و تجهیزات مدرن بدنسازی، برای میهمانان فراهم شده است. همچنین زمین گلف این مجموعه با منظره‌ی بی نظیر به سمت دریای مدیترانه، تجربه‌ی یک بازی گلف به یادمانی را به شما هدیه می‌دهد.

سالن کنفرانس هتل تایتانیک گلف بلک آنتالیا

مرکز کنفرانس تایتانیک دیلاکس بلک، با تیم حرفه‌ای و برجسته‌ی خود آماده برگزاری کنفرانس‌ها، همایش‌های مهم تجاری و بین المللی، کارگاه‌های آموزشی و سمینارهای مدیریتی شما می‌باشد و میهمانان می‌توانند از پیشرفته‌ترن فن آوری‌ها و منحصر به فردترین خدمات، بهره‌مند شوند. سالن‌های جلسات و کنفرانس هتل تایتانیک کلف بلک:

MARMARA II-III-IV-V-VI-VII-VIII، PACIFIC MAIN HALL، PACIFIC FOYER / EXHIBITION AREA، ATLANTIC MAIN HALL، ATLANTIC FOYER، AKDENIZ و ADRIATIC I-II-III-IV-V.

 

 

امکانات

امکانات سلامتی
  • حمام عمومی
  • سالن تناسب اندام
  • سونا
  • سرسره ی آبی
  • استخر فضای باز
  • حوله استخر
  • جکوزی
  • استخر کودکان
خدمات پذیرش
  • 24 ساعته
  • صرافی
غذا و نوشیدنی
  • میان وعده
  • رستوران
فعالیت ها
  • دارت
  • بیلیارد
  • ساحل
  • اتاق بازی
  • بولینگ
  • زمین بازی کودکان
  • تیم سرگرمی
دسترسی
  • امکان تردد آسان صندلی چرخدار
  • توالت ویژه معلولین
  • کلید هشدار اورژانس در حمام
عمومی
  • سیستم گرمایشی
  • آسانسور
  • تهویه مطبوع
  • خدمات شاتل
  • اتاق خانوادگی
  • آرایشگاه-آرایشگر
  • سرویس پذیرایی در اتاق
  • مینی مارکت
  • فروشگاه
  • اجاره اتومبیل
فضای بیرون
  • باغ
  • ساحل اختصاصی
توقفگاه خودرو
  • فضای پارک در خیابان
خدمات نظافتی
  • سرویس اتو
  • خشکشویی
  • خدمتکار روزانه
سرگرمی و خدمات خانوادگی
  • شبکه های تلویزیونی کودکان

زبان ها

عربی
آذربایجانی
بلغاری
آلمانی
انگلیسی
فرانسوی
روسیه ای
اسلوونیایی
صربی
ترکی
چینی
فارسی
هندی