بیسان هتل ترکیه کوش آداسی هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

ترکیه کوش آداسی

میانگین امتیاز کل 8.7
کارکنان
8.8
امکانات
9.0
پاکیزگی
8.6
آسایش
8.8
ارزش
8.3
موقعیت
8.8
وای فای رایگان
7.8
اطلاعات بیشتر

مکان

در مورد هتل

هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی Aqua fantasy kusadasi در کنار ساحل بنا و توسط درختان نخل احاطه شده است. این هتل، رستوران و یک پارک آبی بزرگ دارد که از بزرگ‌ترین پارک آبی‌های کشور ترکیه است. برای کودکان شما استخر و پارک آبی جدا در نظر گرفته شده وهمچنین اینترنت رایگان در همه جای هتل، موجود است. همه‌ی اتاق‌های هتل، مدرن بوده و با رنگ‌های روشن طراحی شده و دارای بالکن اختصاصی، کتری برقی همراه با چای/ قهوه سازمی‌باشند. میهمانان می‌توانند در مرکز اسپا هتل، انواع ماساژها را امتحان کنند و در وان آب داغ ریلکس کنند. خدمات زیبایی و سلامت مرکز اسپا با هزینه کمی در دسترس شما خواهد بود. این هتل انواع استخر از جمله استخر بزرگسالان، 3 استخر برای کودکان با انواع سرسره آبی دارد. برنامه‌های شبانه هر شب در هتل برگزار می‌شود. رستوران هتل آکوا فانتاسی، غذاهای ایتالیایی و ترکی و دریایی سرو می‌کند. این هتل تا کوش‌آداسی 8 کیلومتر و تا فرودگاه ازمیر 70 کیلومتر فاصله دارد.

رستوران‌های هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

غذاهای خوشمزه از سرتاسر دنیا را در رستوران‌های این هتل امتحان کنید. هتل آکوا فانتاسی با 7 رستوران خاص، انواع غذاهای بین المللی و محلی را برای میهمانان خود سرو می‌کند.

رستوران اصلی: در این رستوران، تمامی غذاهای بین المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه برای میهمانان فراهم می‌باشند.

اسنک بار Pearl: اسنک بار پیرل، انواع غذاهای خوشمزه را بنا به سفارش میهمانان، مهیا می‌کند.

استیک هاوس Pirate’s: میهمانانی که علاقمند به خوردن غذاهای گوشتی هستند، در این استیک هاوس می‌توانند غذاهای خود را سفارش دهند.

رستوران Mandarin: همچنین غذاهای خوشمزه‌ی آسیایی و چینی در رستوران ماندارین برای میهمانان سرو می‌شوند.

رستوران Marine: میهمانان همواره می‌توانند بنا به سفارش خود از صرف غذاهای دریایی تازه در رستوران مارین لذت ببرند.

رستوران Mario’s: غذاهای خاص و دلچسب ایتالیایی نیز در رستوران ماریو به صورت آلاکارته برای میهمانان مهیا می‌شوند.

رستوران Meze: در این رستوران، هر آنچه که از غذاهای سنتی ترکی انتظار دارید، برایتان سرو می‌شود.

کافه بارهای هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

Lobby Bar: در این بار، میهمانان می‌توانند از صرف انواع نوشیدنی‌های محلی و بین المللی، انواع کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد لذت ببرند.

Irish Bar: آیریش بار میهمانان خود را به صرف انواع نوشیدنی‌های خاص ایرلندی دعوت می‌کند.

Atlantis Bar: اوج آرامش را با نوشیدن انواع کوکتل‌ها در این کافه بار کنار استخر تجربه کنید.

Fontana Pool Bar: تمامی نوشیدنی‌ها، سرگرمی‌ها و بازی‌های جذاب، در کنار هم و در کافه بار فونتانا، انتظار شما را می‌کشند.

Pearl Bar: میهمانان در حالی که نوشیدنی مورد علاقه خود را میل می‌کنند، می‌توانند از تماشای انیمیشن‌ها در این کافه بار نیز لذت ببرند.

Disco Bar: در دیسکو بار این هتل، با اجرای دی جی‌ها و موسیقی‌های شاد، به رقص و پای کوبی بپردازید.

Flamingo Pool Bar: در پول بار فالامینگو نیز نوشیدنی‌های سرد و گرم به همراه انواع کوکتل‌ها در کنار استخر برای میهمانان سرو می‌شوند.

Sailors Beach Bar: نهایت لذت و هیجان خود را در این کافه بار با صرف انواع نوشیدنی‌ها به همراه اجرای دی جی، کف پارتی و پارتی ساحلی، تجربه کنید.

استخرهای هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

استخر فلامینگو: این استخر 2000 متری دارای 3 استخر متصل به هم به همراه استخر کودکان و گرداب می‌باشد.

استخر فونتانا: این استخر زیبا با محیط 2100 متری به همراه گرداب و انیمیشن، امکانات متفاوتی را برای کودکان و بزرگسالان فراهم کرده است.

استخر آتلانتیس: استخر آتلانتیس محیطی آرام و غرق در آرامش را به میهمانان بزرگسال خود هدیه می‌دهد.

استخر کودکان: کودکان در این استخر می‌توانند با سرسره‌های آبی، لحظات خوشی را سپری کنند.

استخر سرپوشیده: استخر 500 متری سرپوشیده با آب گرم این هتل، با 3 استخر نیمه المپیکی، استخر تفریحی با گرداب و استخر کودکان با سرسره آبی، محیط هیجان انگیزی را برای میهمانان فراهم کرده است.

استخرهای پارک آبی: در این پارک، کودکان و بزرگسالان می‌توانند در کنار هم از استخر موج و  سرسره‌های آبی لذت ببرند.

سرگرمی‌های هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

نمایش‌های سرگرم کنندهی هتل آکوا فانتاسی به همراه تیم حرفه‌ای خود، میهمانان را غرق در تماشای این برنامه‌ها می‌کند. نمایش‌های عصرانه با تنوع اجراها و برنامه‌های شاد، سعی در سرگرم کردن همه‌ی میهمانان را دارند. همچنین شبها، با نمایش‌ها، میهمانی ساحلی و اجرای موسیقی زنده برای گروه‌های سنی مختلف، تجربه‌ای به یادماندنی و باورنکردنی را به میهمانان هدیه می‌دهد. برخی از امکانات و سرگرمی‌های هتل آکوا فانتاسی عبارت‌اند از:

مهمانی ساحلی، پول پارتی، کف پارتی، اجرای دی جی، اجرای زنده موسیقی، جشن کارائوکه، ورزش روزانه، یوگا، پیلاتس، باشگاه بدنسازی، فوتبال، والیبال، مینی گلف، کلاس‌های رقص Salsa، Oriental و Bachata.

کلاب کودکان هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

کلاب کودکان Croco’s: این مرکز، کلابی متفاوت با سایر کلاب‌ها است که کودکان می‌توانند ضمن بازی و هیجان، اوقات سرگرم کننده‌ای را سپری کنند. همچنین در کلاب Croco’s کودکان با شرایط سنی 4 تا 7 سال و در کلابCroc's Rock کودکان 8 تا 12 سال می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مینی کلاب: باید بدانید که در کلاب Croco در قدم اول، از شما والدین تقاضا می‌شود تا فرم‌هایی که مربوط به شرایط، نیازهای غذایی و یا بیماری‌ احتمالی کودکان شما است را تکمیل کرده تا ما بنا به آن، به کودکانتان خدمات لازم را بدهیم. همچنین ساعات کار این کلاب در 6 روز هفته، بدین صورت است: صبح‌ها از ساعت 10 تا 12، ظهرها از ساعات 15 تا 17 و غروب‌ها از ساعت 18 تا 18:45.

کلاب Croco همیشه در تلاش بوده تا با اجرای فعالیت‌های متنوع و همچنین برنامه‌های ورزشی در فضای باز، کودکان را با ملیت‌های مختلف با یکدیگر دوست و آشنا سازد. این‌ها تنها بخشی از خدمات متنوعی است که کودکان و نوجوانان می‌توانند از آن لذت ببرند.

مینی کلاب Croco: در این کلاب کودکان قادر خواهند بود تا با ساخت ماسک‌های حیوانات متنوع و ساخت خانه‌های شنی، در مسابقات تیمی گوناگون و هیجان انگیز شرکت کنند.

مینی کلاب Croc's: در این کلاب نیز انواع برنامه‌های متفاوت و سرگرم کننده برای نوجوانان 8 تا 12 سال تدارک دیده شده که برخی از آنها شامل: آب بازی، بسکتبال، فوتبال، وسطی و سرگرمی طراحی ناخن برای گروه‌های علاقمند می‌باشد. عصرها، کودکان برای صرف شام در رستوران Buffet Club Kid، آماده می‌شوند و پس از آن می‌توانند از تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود لذت ببرند. همچنین بعد از تماشای فیلم، قادرید به  دیسکو در فضای باز این هتل بروید تا کمی در آنجا به رقص و شادی بپردازید. از دیگر فعالیت‌های ویژه‌ای که در خصوص محیط زیست برای کودکان در کلاب Croco’s فراهم شده، می‌توان به فعالیت Adventurer’s Walk، اشاره نمود. بدین صورت که کودکان می‌توانند با زندگی موجودات حیات وحش، حشرات و پروانه‌ها و... آشنا شوند.

فعالیت‌های ورزشی در هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

طیف گسترده‌ای از ورزش‌های گروهی و انفرادی در این هتل مانند: دارت، تنیس روی میز، بسکتبال، بازی‌های آبی، مینی گلف، واترپلو، والیبال ساحلی، فوتبال، تنیس و بدنسازی در آب، برای شما میهمانان فراهم شده تا از انجام آنها لذت ببرید.

ورزش‌های آبی در هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

ما معتقدیم که همه‌ی میهمانان برای لذت بیشتر و همچنین اقامتی به یادماندنی، باید به یک فعالیت ورزشی بپردازند. بنابراین انواع مختلفی از ورزش‌های آبی این هتل که میهمانان می‌توانند از آنها لذت ببرند شامل: شیرجه در آب، موج سواری، جت اسکی، پاراسلینگ، اسکی روی آب و قایق سواری، می‌باشد.

پارک آبی هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

پارک آبی این هتل به همراه ظرفیت 4000 نفره خود با تمامی امکانات مدرن و بی نظیر، محیطی هیجان انگیز و شاد را برای میهمانان فراهم کرده است. 31 سرسره آبی، 2 سرسره سرعتی، 2 سرسره روباز، رودخانه با طول 400 متر، استخر کودکان، استخر با 7 نوع موج، استخر بزرگسالان، فست فود، چتر آفتابی، کشتی دزدان دریایی، استخر با وسایل بازی مخصوص کودکان 0 تا 3 سال و سرسره‌های آبی مخصوص کودکان 4 تا 12 سال و ...، تنها بخشی از امکانات و خدماتی منحصر به فردی هستند که میهمانان هتل آکوا فانتاسی می‌توانند از آنها به صورت رایگان لذت ببرند. همچنین باید در نظر داشت که: افراد با ناتوانی‌های جسمی، اضافه وزن، بیماری‌های قلبی و زنان باردار، توصیه می‌شود تا از سرسره‌های آبی استفاده نکنند. استفاده‌ی کودکان زیر 12 سال از امکانات آبی بدون همراه بزرگسال، ممنوع است. کودکان با قد زیر 120 سانتی متر و افراد بزرگسال با قد زیر 140 سانتی متر، مجاز به استفاده‌ی برخی از سرسره‌ها نیستند. کودکان زیر 3 سال نیز باید پوشک مخصوص بپوشند.

مرکز آبدرمانی و اسپا هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

میهمانان می‌توانند در مرکز آبدرمانی و اسپا این هتل با همه‌ی امکانات درمانی مدرن و حرفه‌ای، روح و جسم خود را به آرامش دعوت کنند.

حمام ترکی سنتی: این تجربه‌ی به یادماندنی که با یک دستکش یکبار مصرف، کف و صابون انجام می‌گیرد، تمامی سلول‌های مرده و سموم بدن شما را از بین می‌برد و با باز کردن منافذ پوست شما، باعث می‌شود تا راحت تر نفس بکشید و به تسریع گردش خون شما نیز کمک می‌کند.

ماساژ سلطان: در این قسمت نیز پس از اتمام لایه برداری، یک لایه قطور از خاک رس روی بدن شما ریخته می‌شود و بعد از 15 دقیقه رس‌ها شسته می‌شوند و ماساژ با کف آغاز می‌شود. این عمل باعث روشن تر شدن پوست شما می‌گردد.

ماساژ با کف برای کودکان: البته که ما کودکان شما را فراموش نکردیم. در این بخش از حمام ترکی، کودکان به همراه خانواده خود می‌توانند از ماساژ کف لذت ببرند.

ماساژ ترکی سنتی با کف: شما میهمانان پس از انجام این ماساژ سنتی که با استفاده از صابون‌های مخصوص و حاوی روغن زیتون و عصاره‌ی گل انجام می‌گیرد، پوستی نرم همانند یک کودک خواهید داشت.

لایه برداری قهوه: در این بخش شما میهمانان می‌توانید با استفاده از لایه برداری توسط قهوه، پوستی نرم، گردش خونی بالا داشته و همچنین سلول‌های مرده‌ی خود را از بین ببرید.

حمام شیر کلئوپاترا: افرادی که دارای پوستی خشک هستند می‌توانند با استفاده از این حمام، ظاهری زیبا و سرزنده‌ای داشته باشند. همچنین می‌توان با صرف نوشیدن‌های مورد علاقه‌ی خود و یا ماساژ با روغن‌های دریایی معطر، از فضای آرام و دلنشین این اتاق لذت برد.

حمام Balneotherapy Multi Jet: گردش خون بالا، از بین بردن درد، استرس و جوان‌سازی بدن شما، تنها در این بخش آبدرمانی صورت می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید یکی از گزینه‌های آبدرمانی با استفاده از جلبک دریایی و یا مواد معطر را انتخاب کنید.

اسپا جت: هنگامی که ماساژ با آب شروع می‌شود، جت‌های پر فشار آب اعصاب و قسمت‌های عمیق بدن شما را ماساژ می‌دهند. همچنین با استفاده از جادوی رنگ‌ها که بر روی آب منعکس شده‌اند، اضطراب و استرس خود را از بین خواهید برد.

خدمات ماساژ درمانی هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

ماساژ Aromatherapy: در این روش ماساژ درمانی که با استفاده از روغن‌های گیاهی جذب شونده در پوست انجام می‌شود، به این صورت است که با یک ریتم آرام، بدن شما را به آرامش می‌برد.

ماساژ Deep Tissue: این نوع ماساژ که به صورت عمیق، بافت‌ها و عضلات آسیب دیده را تحت درمان قرار می‌دهد، یک روش درمانی است با استفاده از آن می‌توان تمامی سموم بدن و همچنین گرفتگی‌های عضلانی را از بین برد.

ماساژ Bronzing: ماساژ برنز، که با استفاده از روغن هویج و کاکائو انجام می‌گیرد، بافت‌های پوستی شما را در برابر اشعه مضر ماوراء بنفش حفاظت می‌کند. همچنین پیشنهاد می‌کینم که بین ساعت 11 تا 15 بعد از ظهر در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

ماساژ Gold: ماساژ طلا با استفاده از پودر طلا، روغن‌های بادام شیرین و فندق اعمال می‌شود. همچنین استفاده از این نوع روغن‌های سرشار از ویتامین E در ماساژ، باعث نفوذ به بافت پوست شده و بدن شما را غرق در آرامش می‌کند.

ماساژ Zen: این نوع ماساژ سوئدی باعث تسریع گردش خون، کاهش استرس و شل شدن عضلات می‌شود و همچنین ذهن شما را تازه می‌کند.

ماساژExotic: ماساژExoticیک روش ماساژ درمانی و کلاسیک سوئدی است که در خانه‌ی سنتی بالی و محیطی آرامش بخش به همراه باغ اسپا و یا ساحل انجام می‌گیرد.

ماساژ درمانی: کسانی که به دنبال درمان بافت‌های عضلانی خود هستند، می‌توانند در این بخش از تکنیک‌های حرفه‌ای و خاص ماساژورها بهره‌مند شده و بافت عضلانی خود را به راحتی درمان کنند.

ماساژ پشت: این روش درمانی بر روی عضلات کمر و رگ‌های عصب فرد اعمال می‌شود و باعث کاهش دردها در ستون فقرات و عضلات بدن شده و برای رفع مشکلاتی از قبیل سردرد، بی خوابی، استرس، دردهای کمر و گردن، موثر است.

ماساژ King & Queen: ماساژ کینگ اند کوئین، به شما حس یک پادشاه و یا یک ملکه را می‌دهد، به طوری که دو ماساژور متخصص به صورت همزمان با چهار دست، تمام بدن شما را ماساژ می‌دهند که البته تجربه‌ای فراموش نشدنی است.

مراقبت از آفتاب سوختگی: با استفاده از مواد ارگانیک، روغن بادام و همچنین عصاره آلوئه ورا، بخش‌های مجزا و یا جاهایی که به خوبی برنزه نشده، مورد ترمیم قرار خواهند گرفت.

 ماساژ Anti-Cellulite: ماساژ سلولیت باعث افزایش گردش خون شده و بافت‌های پوستی را سرشار از اکسیژن می‌کند. همچنین با استفاده از روغن‌های مخصوص سلولیت، بافت پوست پرتقالی مانند زیر پوست شما از بین خواهد رفت. برای کسب نتیجه‌ی بهتر، توصیه می‌شود که این کار را 3 جلسه در هفته انجام دهید.

خدمات مراقبت از پوست هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

یکی دیگر از خدمات مرکز آبدرمانی و اسپا این هتل، بخش مراقبت از پوست می‌باشد. همچنین قبل انجام هر گونه فعالیتی روی پوست شما، زیر نظر متخصصان با تجربه تجزیه و تحلیل می‌شوید و پس از آن با بهره‌گیری از مرغوبترین و با کیفیت‌ترین محصولات مراقبتی پوست Babor، تمامی خدمات جوان‌سازی، رفع چین و چروک، بازسازی بافت پوستی، پاکسازی پوست، ماسک مراقبتی و انواع ماساژ بر روی پوست شما، انجام می‌شود.

اتاق هانی مون (ماه عسل) هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

در اتاق هانی مون این هتل که با تِم عشق بی پایان تزئین شده، زوجین زندگی مشترک و جدید خود را آغاز می‌کنند. همچنین، تمامی امکانات و خدمات شگفت انگیزی که شما در طول اقامت در این اتاق نیاز دارید، برای شما تهیه و تدارک دیده شده است. شما میهمانان قادر خواهید بود تا از نور آفتاب در استخر بزرگسالان، دریا و ساحل و یا از خدمات ماساژ درمانی مشترک در اسپای این هتل، بنا به انتخاب خود لذت ببرید. در صورت رزرو رستوران آلاکارته نیز می‌توانید خوردن شام مشترک زیر نور مهتاب را تجربه کنید. از جمله خدمات و امکاناتی که برای زوجین در اتاق هانی مون فراهم شده می‌توان به: امکانات و خدمات VIP درون اتاق شما، سبد میوه و بطری نوشیدنی خاص در اولین روز اقامت شما، صرف اولین صبحانه‌ی مشترک درون اتاق، صرف شام در یکی از رستوران‌های آلاکارته‌ی هتل و تخفیف 20 درصدی استفاده از خدمات اسپا و آبدرمانی، اشاره نمود.

جشن عروسی در هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

هتل اکوا فانتاسی به شما کمک می‌کند تا جشن عروسی خود را در کنار شهر تاریخی افسوس و در خارج از کوش آداسی، به بهترین نحو برگزار کنید. در کنار آب‌های زلال و خروشان دریای اژه و در انتهای اسکله‌ی هتل، درست در هنگامی که خورشید غروب می‌کند، جشن خود را آغاز کنید. از آنجایی که جشن عروسی هر فرد یک اتفاق خاص و تکرار نشدنی است، شما می‌توانید تمامی امکانات و خدمات از جمله میزان هزینه، نوع غذا، تزئینات و یا هر آنچه که در رویای خود در نظر دارید را با  مشاوران ما در میان بگذارید تا جشن عروسی شما را به جشنی فراموش نشدنی تبدیل کنند. هچنین مراسم شما بنا به انتخابتان در فضای روباز و یا سرپوشیده برگزار می‌شود و شما می‌توانید در کنار دوستان و خانواده‌ی خود، لحظات خوشی را ثبت کنید. از جمله امکانات و ویژگی‌های سالن‌ها نیز شامل: تزیین میز و صندلی رستوران، نوع چیدمان صندلی‌ها بنا به سلیقه‌ی شما، منوی غذا برای زوجین و اجرای موسیقی در هنگام صرف غذا، می‌باشد.

همچنین، زوجینی که قصد برگزاری جشن عروسی خود را در این هتل دارند، می‌بایست تمامی موارد زیر را انجام دهند: ارائه‌ی سند ازدواج، ارائه‌ی گذر نامه با حداقل 6 ماه اعتبار، 4 قطعه عکس برای هر فرد (عروس و داماد) و تائیدیه گواهی ازدواج توسط دفتر ازدواج محلی به همراه گواهی سلامت و آزمایش خون. باید بدانید که شما برای انجام تمامی این مراحل، می‌بایست حداقل 3 روز قبل از برگزاری جشن عروسی خود اقدام کنید.

اطلاعات پکیج جشن عروسی در هتل آکوا فانتاسی کوش آداسی

جشن عروسی به یادمادنی و خاطره انگیز خود را در این هتل برگزار کنید و بگذارید تا رویایتان به حقیقت بپیوندد. منظره‌ی 360 درجه‌ای به همراه تماشای غروب آفتاب از روی اسکله در دریای اژه، بخش فراموش نشدنی این مراسم است که می‌توان با میهمانان خود از آن لذت برد. همچنین تمامی پکیج‌ها شامل: برنامه ریزی و هماهنگی جامع و کامل در مورد جزئیات برگزاری مراسم، دسته گل فصلی برای عروس، دکوراسیون و گل آرایی محل برگزاری مراسم، کیک عروسی، سرو نوشیدنی خاص، پخش موسیقی پشت زمینه در طول برگزاری مراسم، بهره‌مندی زوجین از تخفیف 25 درصدی استفاده از خدمات اسپا، صرف صبحانه درون اتاق برای میهمانان هتل به همراه حمل و نقل اختصاصی زوجین، حضور مقام دولتی و رسمی در مراسم، ترجمه همزمان در طول اجرای مراسم و در صورت درخواست، خدمات فیلمبرداری، عکاسی، آتش بازی و اجرای موسیقی زنده، می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

امکانات

خدمات نظافتی
  • سرویس اتو
  • خدمتکار روزانه
  • خشکشویی
خدمات پذیرش
  • صرافی
  • 24 ساعته
فضای بیرون
  • باغ
  • ساحل اختصاصی
فعالیت ها
  • تیم سرگرمی
  • ساحل
  • زمین بازی کودکان
  • دارت
غذا و نوشیدنی
  • رستوران
  • میان وعده
امکانات سلامتی
  • استخر کودکان
  • سالن تناسب اندام
  • سونا
  • جکوزی
عمومی
  • آرایشگاه-آرایشگر
  • تهویه مطبوع
  • سیستم گرمایشی
  • مینی مارکت
  • اجاره اتومبیل
  • فروشگاه
  • اتاق خانوادگی
  • آسانسور

زبان ها

عربی
آذربایجانی
بلغاری
آلمانی
انگلیسی
فرانسوی
روسیه ای
اسلوونیایی
صربی
ترکی
چینی
فارسی
هندی