بیسان هتل ترکیه آنکارا هتل آبرو نکاتیبی

هتل آبرو نکاتیبی

ترکیه آنکارا

اطلاعات بیشتر

مکان

در مورد هتل

هتل آبرو نکاتیبی ( Hotel Abro Necatibey ) هتلی ست سه ستاره که در منطقه آنکارا ترکیه واقع شده است.

این هتل که از خیابان کارانفیل 1 کیلومتر ، پارک کورتولوس 1 کیلومتر ، قلعه آنکارا 2 کیلومتر ، برج آتاکول 4.4 کیلومتر و موزه مردم شناسی آنکارا 900 متری این هتل قرار دارد.

این هتل که بسیار شیک و تمیز است و در خیابان شلوغ و پر سر و صدا جانکایا آنکارا واقع شده است. و در سال 2008 به بهره برداری رسیده است و 42 اتاق دارد که مجهز به امکاناتی جهت راحتی و استراحت برای مسافران می باشند.که شامل اتاقهای یک تخته استاندارد، دو تخته دوبل، دو تخته تویین و سه تخته استاندارد می باشند. اتاق های باجت که دارای یک تخت دونفره و یا دو تخت یک نفره است از جمله اتاقهای های مقرون به صرفه این هتل می باشد. و کلیه اتاقها مجهز به حمام اختصاصی، مینی بار، تلویزیون کابلی، اینترنت رایگان، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دوش می باشد. سرویس پذیرایی در اتاق به همراه روزنامه رایگان نیز به صورت 24 ساعته ارائه می شود. اتاق ها دارای تهویه مطبوع و کف چوبی می باشد که محیطی گرم و راحت را برای مسافران فراهم می کند. میزکار، سرویس نظافت روزانه، کمد، مبل و محیط مجزای نشیمن برای استراحت از دیگر امکانات اتاق های هتل می باشند.

تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت ( LCD TV ) و اینترنت بیسیم ( WiFi ) رایگان می باشند.

از دیگر امکانات این هتل میتوان به سیستم تهویه مطبوع ، پذیرش 24 ساعته ، آسانسور ، باشگاه ورزشی ، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ رایگان ، خدمات خشکشویی و خدمات اتو را اشاره کرد. همچنین در هتل آبرو نکاتبی اتاق مخصوص افراد سیگاری تعبیه شده است که این افراد می توانند از این فضا برای سیگار کشیدن استفاده نمایند.

دیگر اماکانات هتل رستوران هتل است که در پشت بام  قرار دارد و با انواع مختلفی از غذا های محلی و ترکی با استفاده از مواد اولیه تازه و بهترین سر آشپزها برای طبخ خوشمزه ترین غذاها در خدمت مهمانان است. شما می توانید در چشم انداز فوق العاده با منظره پانوراما آنکارا غذای خود را میل نمایید و لحظات خاطره انگیزی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. اگر به تست و تجربه نوشیدنی و دسرهای متنوع علاقه دارید؛ پیشنهاد می کنیم که حتما به کافی شاپ هتل که انواع کوکتل و همچنین نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کنند، بروید و طعم های جدید را امتحان نمایید.

این هتل از فرودگاه اسن بوغا آنکارا  26 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات

خدمات نظافتی
  • سرویس اتو
  • خشکشویی
امکانات سلامتی
  • باشگاه بدنسازی
رسانه و فناوری
  • تلوزیون
عمومی
  • پارکینگ
  • تهویه مطبوع
  • خدمات شاتل
  • آسانسور
غذا و نوشیدنی
  • رستوران
امنیت ایمنی
  • نگهبانی 24 ساعته

زبان ها

عربی
آذربایجانی
بلغاری
آلمانی
انگلیسی
فرانسوی
روسیه ای
اسلوونیایی
صربی
ترکی
چینی
فارسی
هندی