بیسان تور تور ترکیه تور کوش آداسی

درباره کوش آداسی

تور کوش آداسی

اگر برای سفر تابستانی خود به دنبال شهری ساحلی با هتل های عالی هستید تور کوش آداسی میتواند گزینه مناسبی باشد. مسافرینی که قصد خرید و رزرو تور کوش آداسی را دارند می توانند با رفتن به صفحه تور کوش آداسی از طریق منو پکیج های متفاوت از تور کوش آداسی را مشاهده و انتخاب نمایند.

  •  

گردشگری در تور کوش آداسی

کوش آداسی یکی از بهترین مقاصد مدیترانه ای برای کشتی های کروز در ترکیه است . این شهر بندر گاهی به علت داشتن مراکز خرید مقرون به صرفه و سرگرمی های پر جنب و جوش شناخته میشود. این شهر در چند دهه ی اخیر تبدیل به مقصد مورد علاقه گردشگران اروپایی برای تعطیلات شده است. هتل های زیادی در نزدیکی سواحل شهر قرار دارند و این سواحل در فصل اوج گردشگری بسیار شلوغ هستند . اما تور کوش آداسی تنها برای افرادی نیست که از سواحل لذت میبرند ، در نزدیکی این شهر جاذبه هایی عظیم و تاریخی مانند شهر پریه نه و شبه جزیره ی دیلک ، مکانهایی هستند که مقصد شمار زیادی از گردشگران شده است . گوورجین ادا ، هتل کلاب کاروانسرا ، کادینلار دنیزی، پریه نه ، میلتوس ، دیدیما ، کرازلی و شبه جزیره ی دیلک  از جمله جاذبه های توریستی این شهر میباشند .

خدمات تور کوش آداسی

 آژانس مسافرتی بیسان سیر بهترین خدمات سفر را برای مسافرین تور کوش آداسی در نظر گرفته است. این خدمات شامل هتل های متنوع، بهترین ایرلاین ها   برای سفر، بیمه مسافرتی، ترانسفر می باشد.

تاریخچه کوش آداسی

کوش آداسی یکی از شهر های ساحلی تفریحی در ترکیه است که فضایی عالی برای تعطیلاتی فراموش نشدنی دارد. این شهر که در کرانه های غربی ترکیه واقع شده است در استان آیدین قرار گرفته است و نام این جزیره  که به معنی جزیره ی پرنده میباشد برگرفته از شکل این جزیره است که شبیه به سر پرنده میباشد .کوش آداسی از زمان های قدیم مرکز فرهنگ و هنر بوده است . این جزیره را مردم للگس در ۳۰۰۰سال قبل ازمیلاد مسیح تاسیس کرده اند و از آن زمان تمدن های بسیاری در آن سکونت کرده اند . کوش آداسی در سال ۵۴۶ قبل از میلاد مسیح به تصرف ایرانیان در آمد .در قرن دوم نیز امپراتوری روم این شهر را به تصرف خود درآورد . پس از تقسیم روم ، امپراتوری روم شرقی بر این شهرتسلط یافت و در سال ۱۰۸۶ نیز این منطقه به تصرف ترکان رسید . پس از حمله ی سلطان محمت در سال ۱۴۱۳کوش اداسی به تصرف عثمانی ها درامد و انها اقدام به ساخت دیوار و کاروانسرا ها و مساجد و قلعه جزیره بیجن کردند که نشانگر سبک معماری آن دوره است و تا به امروز نیز باقی مانده است .

شکم گردی در کوش آداسی

غذاهای خیابانی کوش آداسی با طعم ها و رنگ های خارق العاده طرفداران زیادی دارند . هم اهالی کوش آداسی و هم گردشگران خارجی دوست دارند وقتی در حال قدم زدن در خیابان های کوش اداسی هستند با خرید این غذاها لحظات خود را متفاوت کنند . پیشنهاد میکنیم در سفر به این شهر حتما غذاهای مخصوص مناطق دریای اژه را میل کنید . سیمیت ، کومرو پوگاکا ، کباب دونر گوشت و مرغ ، کومپیر صدف شکم پر، بلال و بستنی از جمله خوراکی های پر طرفدار مردم این ناحیه میباشند.

هزینه سفر به کوش آداسی

درباره کوش آداسی بیشتر بدانید