بیسان بلاگ ها بلاگ های اسپانیا بلاگ های بارسلون معرفی بهترین هتل‌های بارسلونا
ترکیش ایرلاین 8 شب 9 روز

تور فرانسه + اسپانیا

  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی

تهران

پرواز رفت 1402/09/15

بارسلون

پرواز برگشت 1402/09/23
1990 یورو + هزینه پرواز
قطر ایرویز 5 شب و 6 روز

تور بارسلون - قطر ایرویز - نوروز 1403

  • صبحانه
  • گشت شهری
  • بلیط رفت و برگشت

تهران

پرواز رفت 1402/12/29

بارسلون

پرواز برگشت 1403/01/05
1090 یورو + هزینه پرواز
ویزا شینگن
معرفی بهترین هتل‌های بارسلونا
17 اردیبهشت 1401

قطعا یکی از دغدغه‌های مهم افراد قبل از سفر، رزرو و انتخاب محل اقامت می‌باشد.بارسلونا یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور اسپانیا از نظر گردشگری و جذب توریست می‌باشد که دارای هتل‌ها و هاستل‌های فراوان با کیفیت مختلف برای تمام اقشار می‌باشد. برای انتخاب هتل بهتر است ابتدا هزینه‌ای که می‌توانید برای مدت زمان اقامت خود بپردازید را مشخص کنید. سپس از میان هتل‌هایی با آن رِنج قیمت، هتلی را که از نظر موقعیت مکانی و امکانات لازم مورد پسندتان است را برگزینید.

اگر قصد خرید تور بارسلونا و اقامت در هتلهای آن شهر را دارید، در ادامهی مطلب با بیسان همراه شوید تا با چند مورد از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های این شهر آشنا شوید:

 

 

معرفی چند نمونه از هتل‌های ارزان قیمت در بارسلونا

  • هتل بانانوا پارک Bonanova Park

هتل بانوا یک هتل دو ستاره با امکانات مناسب می‌باشد. این هتل در نزدیک یک باغ زیبا به نام Palau Reial واقع شده

است. اتاق‌ها در این هتل دارای مبلمان شیک و راحت می‌باشند همچنین دارای اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس حمام و دستشویی، تلوزیون و میزکار هستند. از ویژگی‌های خوب این هتل نزدیکی آن به استادیوم، مترو و مرکز خرید L’Illa Diagonal می‌باشد.

 

 

 

  • هتل اطلس Hotel Atlas

هتل اطلس یک هتل سه ستاره‌ در نزدیکی ساحل این شهر می‌باشد. هزینه‌ی اقامت در این هتل نسبت به امکاناتی که دارد، بسیار پائین است. اتاق‌ها در این هتل مجهز یه سیستم تهویه هوا، تلوزیون ال‌سی‌دی، میزکار و مبلمان راحت و زیبا می‌باشند. نزدیکی این هتل به بافت قدیمی شهر و دسترسی راحت آن به اماکن تاریخی، مراکز خرید، ساحل و رستوران‌ها از ویژگی‌های مثبت آن می‌باشد.

 

 

 

  • هتل مسون کاستلا آتیرام Mesón Castilla Atiram Hotels

این هتل در بخش هتل‌های دو ستاره با قیمت میان‌رده که نسبت به امکانات آن، خوب می‌باشد، قرار گرفته است.

هتل مسون کاستلا در مرکز شهر بارسلونا واقع شده است. اکثر ‌اتاق‌ها در این هتل دارای تراس با چشم انداز زیبا می‌باشند.

همچنین دارای تجهیزاتی مانند اینترنت رایگان، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی، تلوزیون، مبلمان شیک و تمیز و سیستم تهویه هوا هستند. پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته بوده و دارای خدماتی همچون صندوق امانات و انبار چمدان نیز می‌باشد.

 

 

  • هتل اوایسس Hotel Oasis

این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می‌باشد. به صورتی که تنها با 10 دقیقه پیاده روی می‌توان به بخش‌های مختلف و اصلی شهر دست پیدا کرد. اتاق‌ها در این هتل دو ستاره دارای طراحی زیبایی بوده و مجهز به سرویس حمام و دستشویی شیک، نورگیر مناسب، مبلمان راحت، تلوزیون و اینترنت رایگان می‌باشند. این هتل دارای یک استخر، رستوران، کافه و پرسنل چند زبانه می‌باشند. هزینه‌ای که بابت اقامت در این هتل پرداخت می‌کنید به نسبت امکاناتی که دریافت می‌کنید بسیار مقرون به صرفه است.

 

 

 

  • هتل شیک اند بیسیک رامبلاسChic & Basic Ramblas

هتل شیک اند بیسیک رامبلاس یک هتل سه ستاره با قیمت مناسب و موقعیت مکانی بسیار خوب می‌باشد. این هتل دارای طراحی کلاسیک و زیبا بوده و برای افرادی که به سبک‌ طرح‌های سال 1960 علاقه دارند، بسیار جذاب می‌باشد. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی از قبیل سیستم تهویه‌ی هوا، اینترنت رایگان، تلوزیون، حمام و سرویس بهداشتی و تراس با چشم انداز زیبا می‌باشند. کافه و رستوران، نزدیکی به ایستگاه مترو و ساحل از ویژگی‌های خوب این هتل می‌باشد. هزینه‌ی اقامت در این هتل نسبتا پائین می‌باشد.

 

 

 

معرفی چند نمونه از بهترین هتل‌های پنج ستاره‌ی بارسلونا

 

  • هتل مجستیک بارسلونا جی الMajestic Hotel & Spa Barcelona GL

این هتل یکی از هتلهای لوکس بارسلونا می‌باشد که به تازگی بازسازی شده است.هزینه‌ی اقامت در این هتل نسبتا زیاد است و متعاقباً دارای امکانات فوق العاده‌ایبرای میهمانان خود می‌باشد. اتاق‌ها در این هتل کاملا دلباز بوده و دارای نورگیر‌های بزرگی می‌باشند. سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی با کلیه‌‌ی امکانات، تراس بزرگ با چشم انداز زیبا، میزکار، اینترنت رایگان، تلوزیون ال‌سی‌دی و.. از امکانات اتاق‌های این هتل لوکس می‌باشند. طبقه‌ی آخر این هتل یک روف گاردن زیبا به همراه یک اسنخر بزرگ تعبیه شده‌ است که می‌توانید زمان خوشی را در آن سپری کنید. این هتل صبحانه‌های بسیار عالی و با کیفیتی را برای میهمانانش سرو می‌کند.

 

 

  • هتل سوفیاSofia Barcelon

این هتل کاملا مدرن طراحی شده‌ است و  دارای امکانات فوق العاده‌ای از جمله سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، سرویس حمام و دستشویی بسیار لوکس، فضای نشیمن و مبلمان بیسار زیبا می‌باشد. رنگ‌های استفاده در در دکوراسیون این هتل از ترندهای روز دنیا می‌باشد. هتل سوفیا دارای یک مرکز اسپا، یک رستوران با کادر حرفه‌ای، اتاق وی‌آی‌پی، صبحانه رایگان و ... می‌باشد. هزینه‌ی اقامت در این هتل نیز نسبتا گران می‌باشد.

 

 

  • هتل باگواسHotel Bagués

هتل باگواس یک هتل لوکس با طراحی بسیار خاص می‌باشد. برای دیزاین و مبلمان این هتل از طرح‌های ساده و مینیمال استفاده شده است. اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه‌ی هوا، تلوزیون ال‌سی‌دی، فضای نشیمن جداگانه، سرویس حمام و دستشویی مدرن، تراس و سیستم گرمایشی می‌باشد. صبحانه را در این هتل به صورت رایگان و در فضایی کاملا زیبا و دلچسب میل کنید. رستوران، کافه، سالن ورزشی و استخر نیز از امکانات دیگر این هتل می‌باشد.

 

 

  • هتل آرتس بارسلوناHotel Arts Barcelona

این هتل پنج ستاره در منطقه‌ی کاتالونیای بارسلونا قرار دارد. این هتل طراحی بسیار لوکس ومدرنی داشته و چشم انداز فوق العاده‌ای رو به دریا به میهمانان هدیه می‌دهد. محوطه‌ی این هتل بسیار سرسبز و زیبا طراحی شده و دارای یک استخر روباز جذاب می‌باشد. سیستم تهویه‌ی مطبوع، اینترنت رایگان، میز کار و مبلمان بسیار شیک و مدرن، سرویس حمام و دستشویی اختصاصی از امکانات این هتل لوکس می‌باشد. هتل آرتس صبحانه‌ها بی نظیری در رستوران زیبایش سرو می‌کند. هزینه‌ی اقامت در این هتل در رده‌ی بالایی قرار دارد.

 

 

  • هتل آلما بارسلونا جی الAlma Barcelona GL

اگر به دنبال یک فضای خاص برای اقامت خود در شهر بارسلونا هستید، هتل آلما می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برایتان باشد. این هتل درون یک باغ بسیار زیبا و سرسبز با درختان بزرگ و قدیمی قرار گرفته است. این باغ فضایی بسیار عالی برای نوشیدن یک لیوان چای یا نوشیدنی مورد علاقه‌تان به همراه عصرانه می‌باشد. اتاق‌های این هتل دارای تجهیزات کاملی از قبیل سیستم تهویه هوا، تلوزیون، مبلمان شیک و مدرن و سرویس حمام و دستشویی لوکس می‌باشد. استخر، سالن اسپا، رستوان، کافه و صبحانه‌ی رایگان از خدمات این هتل لوکس می‌باشد.

 

 

 

  • هتل دی او پلاکا ریآل جی.الHotel DO Plaça Reial G.L

این هتل برای کسانی که علاقه‌مند به بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌ها هستند بسیار مناسب است. چرا که در بافت قدیمی این شهر قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره به دلیل موقعیت مکانی‌اش بسیار سرزنده و پر شور به نظر می‌رسد . این موضوع آن را با دیگر هتل‌های هم سطح خود متمایز ساخته است. اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ ودلباز با نورگیر مناسب بوده و تمامی تجهیزات یک هتل پنج ستاره را دارا می‌باشد. صبحانه‌ی رایگان، رستوران با غذاهای با کیفیت و فضای باز زیبا، از امکانات این هتل می‌باشد.

 

 

 

  • هتل کاتن هوس اتوگراف کالکشنCotton House Hotel, Autograph Collection

این هتل یکی دیگر از هتل‌های مجلل و لوکس در شهر بارسلونای اسپانیا می‌باشد. طراحی اتاق‌های این هتل بسیار زیبا بوده و با رنگ‌‌های روشن دیزاین شده است. پنجره‌های بزرگ، سیستم تهویه هوا، مبلمان شیک، سرویس حمام و دستشویی لوکس، فضای نشیمن، تلوزیون و میزکار همگی از امکانات این اتاق‌ها می‌باشند. رستوران به همراه صبحانه‌ی رایگان از خدمات این هتل برای میهمانان می‌باشد.

 

 

 

  • هتل پولمن بارسلونا اسکیپرPullman Barcelona Skipper

هتل پولمن یکی از هتل‌های بارسلونا است که در نزدیکی ساحل قرار دارد. اتاق‌های این هتل کاملا خلاقانه طراحی شده و رنگ‌های کف و دیوار با مبلمان هارمونی بسیار زیبایی دارند. امکانات اتاق‌های این هتل بسیار عالی است و می‌تواند اقامت بی نظیری برایتان به وجود آورد. یک رستوران با انواع غذا و نوشیدنی در این هتل، پذیرای میهمانان است همینطور استخر شنا، سالن ورزشی، خدمات ماساژ و اسپا، کتابخانه و صبحانه‌ی رایگان نیز در هتل پولمن ارائه می‌شود.

 

 

  • هتل سراسHotel The Serras

یک هتل لوکس و مجلل که دارای امکانات بی نظیر می‌باشد. اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، تلوزیون، میزکار و مبلمان شیک، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی و... می‌باشد. یک رستوران با کادر حرفه‌ای در طبقه‌ی همکف این هتل وجود دارد که غذاهای حرفه‌ای و محلی سرو می‌کند. سالن ورزشی، استخر، سالن اسپا و سولاریوم، کتابخانه و ... از دیگر امکانات این هتل می‌باشد.

 

 

 

شهر بارسلونا به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور اسپانیا دارای صدها هتل، با کیفیت و قیمت‌های متفاوت می‌باشد تا بتواند جوابگوی نیاز تمامی مسافران از قشرهای مختلف باشد. اگر تور اسپانیا را برگزیده‌اید و قصد سفر به شهر بارسلون را دارید، برای دیدن لیست کامل‌تر و دقیق‌تر هتل‌های این شهر به صفحه‌ی هتل‌ها در سایت بیسان سیر مراجعه فرمایید.

 


نام
نام خانوادگی
متن پیام