بیسان بلاگ ها بلاگ های مجله گردشگری بلاگ های اخبار گردشگری برقراری مجدد پروازهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)

پر بازدید ترین مطالب

برقراری مجدد پروازهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)
17 اردیبهشت 1401

با شروع ویروس کرونا در ایران، از اوایل اسفند 98 تمامی پروازهای اروپایی و آسیایی از مبداء ایران به دیگر کشورها به طور کامل قط شد و تمامی مسافران به ناچار سفرهای خود را کنسل کردند.

با پیگیری کاپیتان زنگنه، ریاست محترم هیات مدیره و مدیرعامل هما، همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و رایزنی وزارت امور خارجه، پس از ۴۸ ساعت وقفه، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به منطقه اروپا مجدداً برقرار گردید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی "هما"، تمامی پروازهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از روز ۲۱ اسفندماه سال جاری بر اساس برنامه انجام می شود.

 

در پی محدودیت‌های اعمال شده از سوی کمیسیون اروپایی برای پروازهای هما، با پیگیری مدیرعامل و مسئولان هما و همکاری و رایزنی سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت امور خارجه با کمیسیون اروپایی، تمامی پروازها به جزء سه مسیر وین، استکهلم و گوتنبرگ که به دلیل شیوع ویروس کرونا پروازها را متوقف نموده اند، براساس برنامه انجام خواهد شد.

تا کنون اطلاعات دقیقی از چگونگی این پروازها و نحوه برخورد با مسافران در کشور مبداء و مقصد مشخص نشده است. با این‌حال امیدواریم با کمتر شدن ویروس کرونا، به زودی پروازهای آسیایی نیز طبق روال و برنامه خود برقرار شوند.


نام
نام خانوادگی
متن پیام